Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279398

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende, binnen de regio Eindhoven zijn verschillende Detacheerders actief. Hiervan zijn TMC, Braincenter, Yacht en USG Innotiv de grootste spelers. Nu zou ik graag willen weten waarom mensen er uiteindelijk voor keizen om voor een bepaalde detacheerder te gaan? Bijvoorbeeld; wel voor Braincenter en niet voor TMC?

- Waar letten jullie op?
- Wat is belangrijk? En wat is doorslaggeven?
- Wat mis je nu misschien nog bij je huidige detacheerder?
- Heb je willekeurig gekozen of ben je selectief te werk gegaan (heb je gesprekken gehad bij verschillende detacheerders?)

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie en probeer hiermee in kaart te brengen waarom mensen bepaalde keuzes maken t.a.v. een baan. Ik hoop dat ik hiermee enkele reacties uit kan genereren. Met zojuist genoemde Detacheerders heb ik contact opgenomen maar geen enkele wilde medewerking verlenen...

Alvast bedankt en ik hoor graag al jullie ervaringen en bevindingen!

N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Anoniem: 279398 schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:44:
Hiervan zijn TMC, Braincenter, Yacht en USG Innotiv de grootste spelers.
[snip]
Alvast bedankt en ik hoor graag al jullie ervaringen en bevindingen!
Ik werk niet bij een van deze drie maar bij de koffieautomaat was een keer TMC onderwerp van gesprek.
Disclaimer: Het is een tijdje terug dus de voorwaarden kunnen aangepast zijn inmiddels.

In het gesprek viel het mij op dat het ondernemersschap en het verdienen van een bonus als je bij een klant zit als belangrijk keuzecriterium genoemd werd. Je eigen bijdrage bij het zoeken naar een nieuwe opdracht
werd zeer op prijs gesteld.

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:10
Anoniem: 279398 schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:44:
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie
Schoolopdrachten en enquetes horen niet op het forum thuis tenzij er vooraf toestemming is gevraagd en verleend. Gezien de aard van de vraag denk ik niet dat dit een interessant topic oplevert voor dit forum.

Uiteraard kun je een kijkje nemen in de reacties in het forum over de diverse bedrijven.

Dit topic is gesloten.