Hallo allemaal,
gister is mijn harde schijf stuk gegaan (duidelijk tikken van de lees/schrijf arm)
Via google veel info gevonden en ook topics hier op tweakers gevonden en gelezen, daaruit maakte ik op dat mijn beste kans om evetuele foto's te recoveren, een nieuwe printplaat is ,identiek aan die ik nu heb.
Probleem is dat het een interne harddisk is, die ik dmv een behuizing aan mijn laptop heb zitten (juist om alles op te slaan
) en die uit 2003 komt.
Ik heb vanalles af gespeurt om een wd600 te vinden (ebay/marktplaats/google) maar niet gevonden.
Mijn vraag is, kan er ook een print van een wd800 uit 2004 in bijvoorbeeld, of moet hij echt identiek zijn? zelfde jaar enz.
Ik kan wel andere vinden(bijv zo'n wd800), maar dus niet dezelfde.
En is dat verwisselen ook goed te doen, voor een "vrouw" als ik
,moet ik speciaal ergens op letten?
het betrefd de>
Western Digital
WD caviar WD 600
ide hard drive
LBA 117231408
s/n WMA8F1035598
mdl WD600BB-32CAAO
printplaat 2060-001092-007
BTW ;Ik kan niet bij mijn schijf, dus recovertools werken niet
alvast bedankt,
Groetjes Monique
gister is mijn harde schijf stuk gegaan (duidelijk tikken van de lees/schrijf arm)
Via google veel info gevonden en ook topics hier op tweakers gevonden en gelezen, daaruit maakte ik op dat mijn beste kans om evetuele foto's te recoveren, een nieuwe printplaat is ,identiek aan die ik nu heb.
Probleem is dat het een interne harddisk is, die ik dmv een behuizing aan mijn laptop heb zitten (juist om alles op te slaan
Ik heb vanalles af gespeurt om een wd600 te vinden (ebay/marktplaats/google) maar niet gevonden.
Mijn vraag is, kan er ook een print van een wd800 uit 2004 in bijvoorbeeld, of moet hij echt identiek zijn? zelfde jaar enz.
Ik kan wel andere vinden(bijv zo'n wd800), maar dus niet dezelfde.
En is dat verwisselen ook goed te doen, voor een "vrouw" als ik
het betrefd de>
Western Digital
WD caviar WD 600
ide hard drive
LBA 117231408
s/n WMA8F1035598
mdl WD600BB-32CAAO
printplaat 2060-001092-007
BTW ;Ik kan niet bij mijn schijf, dus recovertools werken niet
alvast bedankt,
Groetjes Monique