Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PS3 kwaliteit van BD speler

Pagina: 1
Acties:

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
In juni heb ik een Playstation 3 40GB gekocht, voornamelijk te gebruiken als Blu Ray speler voor films en series.

Zaterdag is dan plots de disc drive gestopt met werken. Mijn vriendin had een BD disc bekeken, we staken er een andere in en er kwam een "Invalid disc error". Het was trouwens disc 1 en disc 2 van Heroes.
Sindsdien ziet de PS3 geen schijven meer. Hij geeft ook geen fouten, de schijfjes (ook normale DVDs en CDs) worden niet geblokkeerd maar worden niet getoond in het menu.

Nu heb ik vanmorgen met Sony gebeld, duurt om en bij de 8 (!) weken vooraleer ze dit hersteld hebben. Op zich vind ik dat schandalig lang.

Mijn vraag: ik heb ondertussen een vrij uitgebreide BD collectie en zou deze zeker ook tijdens de kerstdagen willen gebruiken. Ik ben dus van plan een tweede BD player te kopen, liefst een tweede PS3 (heb toch 2 TVs waarop deze kunnen gebruikt worden).

Zijn dit veel voorkomende problemen bij de PS3 of heb ik gewoon pech? Als ik nu een tweede koop, wil ik liefst dat deze iets langer mee gaat dan de eerste. Of is de BD player van de PS3 toch niet zo goed als gehoopt?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:03

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gok gevalletje pech, ik ken aardig wat mensen met een PS3 en op alle hebben we diverse bluerays gekeken zonder enig probleem. Daarbij, is mening PS3 game ook niet al blueray? Zou je daarvanuit ook al problemen moeten hebben gehad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:13:
Ik gok gevalletje pech, ik ken aardig wat mensen met een PS3 en op alle hebben we diverse bluerays gekeken zonder enig probleem. Daarbij, is mening PS3 game ook niet al blueray? Zou je daarvanuit ook al problemen moeten hebben gehad.
Tot nu heb ik er ook geen enkel probleem mee gehad dus. Een goeie 4 maand laat ons zeggen. Heb hem ook af en toe voor een spelletje gebruikt en ook daar had ik toen geen probleem mee.

En ja, elk spel is BD.

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11 11:13
Ik heb die van mij al ruim een jaar en gebruik hem zeer intensief.. Tot op heden nog nooit problemen mee gehad..

Gewoon pech vrees ik dus..

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
Neo_TGP schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:16:
Ik heb die van mij al ruim een jaar en gebruik hem zeer intensief.. Tot op heden nog nooit problemen mee gehad..

Gewoon pech vrees ik dus..
Nog mensen die problemen hebben met de BD drive?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Ik heb wel aantal keer problemen gezien. Ik werk zelf in RMA sector. Meestal is Sony wel sneller dan 8 weken. Zorg dat je alles meelevert wat moet. Verder alle andere zooi mooi thuis laten. Ik heb nog geen PS3 gerepareerd terug gezien. Oftewel ze worden vervangen. Maar dit kan natuurlijk ook zijn omdat voor een bedrijf is. Maar goed ik moet zeggen dat ik toch niet super veel heb zien terug komen met problemen. Dus ik denk dat wel goede aankoop is.

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Schijnt met een aantal uit bepaalde serie dat die der last van hadden. Ondertussen zelf weinig mensen gezien met defect. Ken toch ongeveer 6 mensen met PS3, zowel 60GB als 40GB variant, allemaal niks mis mee :)

Specs!

• gill

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
GoldenBatt schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:33:
Schijnt met een aantal uit bepaalde serie dat die der last van hadden. Ondertussen zelf weinig mensen gezien met defect. Ken toch ongeveer 6 mensen met PS3, zowel 60GB als 40GB variant, allemaal niks mis mee :)
Wel, dat heb ik ondertussen ook op een forum gevonden... Blijkt een reeks te zijn die na eind 2007 in België verkocht is, te zijn die inderdaad last heeft van foutieve BD stations...

Zal dan wel pech zijn he...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Pagina: 1