Toon posts:

Dinsdag 4 november 's avonds korting bij E-plaza

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit klinkt misschien als reclame, maar ik was net bij de E-plaza om een game te kopen, en toen zag ik dat ze daar morgenavond een 'familie- en vriendenkoopavond' hebben. Dus ja dan kom ik liever even morgen terug om dat spel te kopen. Ik dacht misschien zijn er meer mensen die dit wel handig vinden, dus maak ik even een post erover. Het affische is als volgt (verbatim; emphasis mine):
Uitnodiging familie- en vriendenkoopavond
15% korting op alles*
Gamestore e-plaza

Alléén op dinsdag 4 november a.s. tussen 17:00 en 21:00 uur

* 15% korting geldig op het gehele assortiment met uitzondering van spelcomputerhardware, hierop ontvangt u 10% korting.

Op cadeaukaarten wordt geen korting verstrekt.
Niet geldig in combinatie met andere voordeelbonnen.
Deze uitnodiging is geldig in alle E-plaza filialen in Nederland.
Ik hoop dat iemand hier wat aan heeft. :P
(En ik hoop ook dat modjes niet pissig worden aangezien het dicht in de buurt komt van reclame. Maar ik heb geen 'banden' met de E-plaza en wilde gewoon even helpen voor de mensen die evt. nu/binnnekort een game of console wilden kopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Dank voor de tip. Het is dus 100% gelijk aan de Bart Smit actie van vorige week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:22
Vind ik echt jammer dat COD:WaW op 15 november uitkomt ;( :(

maar toch bedankt voor het melden :Y

[ Voor 24% gewijzigd door FireBladeX op 03-11-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:28
handig kan ik gelijk wat spellen erbij kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
zAo schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:37:
Dank voor de tip. Het is dus 100% gelijk aan de Bart Smit actie van vorige week :)
Bij de Bart Smit actie kon je (iig online) 2x een 15% actiecode opgeven dus dat resulteerde in 30% korting op bijvoorbeeld een game voor je Xbox360. Als ik zo deze aanbieding lees, is het hier max. 15% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Razr schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:27:
[...]

Bij de Bart Smit actie kon je (iig online) 2x een 15% actiecode opgeven dus dat resulteerde in 30% korting op bijvoorbeeld een game voor je Xbox360. Als ik zo deze aanbieding lees, is het hier max. 15% korting?
Nou jij kan dezelfde conclusie trekken als ik, want ik heb de exacte tekst van het affiche gegeven. ;-) Ik vermoed dus dat je gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar kan ik daar ook wat kopen ook al ben ik geen vriend/familie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zelfs met die korting zijn ze waarschijnlijk nog te duur..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

10% op spelcomputerhardware...
PS III met 10% korting en gelijk een 'gratis' spel erbij... toch mooi!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
zAo schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:37:
Uh? Morgen (4 november) is deze actie ook bij Bart Smit ;)
15% korting op het gehele assortiment. 10% korting op spelcomputerhardware!

(mijn vriendin werkt bij BS :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Deze actie geldt ook voor de Bart Smit, mocht je geen E-Plaza in de buurt hebben. Overigens blijven ze volgens mij niet speciaal open buiten de normale sluitingstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Plaza is van dezelfde eigenaar als bart smit, dus echt toeval is het niet :) Verder betwijfel ik of ze veel voorraad zullen hebben van de echt interessante zaken, of dat die dingen na korting goedkoper zijn dan het goedkoopste adresje dat je sowieso kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is E-plaza dan van de Bart Smit? Moet haast wel.
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 21:59:
Maar kan ik daar ook wat kopen ook al ben ik geen vriend/familie?
Er staan verder geen kleine lettertjes bij, dus het lijkt me van wel. ;-)
Tes schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:05:
Deze actie geldt ook voor de Bart Smit, mocht je geen E-Plaza in de buurt hebben. Overigens blijven ze volgens mij niet speciaal open buiten de normale sluitingstijd.
Hmm dat zou wel raar zijn, aangezien het hier op dinsdag nooit koopavond is (op donderdag). Ook zei de klerk tegen mij dat ik beter terug kon komen voor die actie morgen, en toen ik zei 'nou dan zie ik je morgenavond' zei hij ook tot morgen terug. Ik heb morgen geen tijd om er langs te gaan, dus als iemand hier meer info over heeft is dat zeer welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Zoiets was een jaar terug ook, en toen was de Bart Smit hier als enigste winkel van heel de stad open. Overigens was het niet normaal druk, dus als je gebruik van de actie wil maken raad ik je aan er om 17:00 te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 16:43
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:17:
Is E-plaza dan van de Bart Smit? Moet haast wel.
Ja E-plaza is de "uitgebreide" gamestore van Bart Smit, gewoon een onderdeel binnen dat bedrijf..
Daarom hebben ze ook dezelfde actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Dat blaadje heb ik ook gelezen in de e-winkel.
Dit lijkt mij het moment om een PS3 aan te schaffen. Aangezien er toch geen prijsverlaging komt dit jaar?!
Ga denk ik vanavond even langs die winkel.

Is LBP al te koop? Die wil ik dan graag erbij hebben. Op het blaadje stond ook nog dat je een platinum game gratis kan uitkiezen plus nog een andere game naar keuze. Dan komt de prijs op E 360,- voor een PS3 (80GB) en 2 spellen. Niet verkeerd dacht ik zo.

Ben aan het twijfelen of ik voor een 160GB zal gaan, vind alleen GT5:P interessant. Jammer dat je niet zelf kan kiezen dan had ik hem zeker gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

De akties zijn nu ook online te gebruiken!

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Pagina: 1