Het lukt me niet een werkende regel aan te maken wat ervoor zorgt dat mail van de inbox met een bepaald domein (bijv. @hotmail.com) verplaatst word naar een sub-folder. Dit gebeurd wel als ik het volledige mailadres in de regel verwerk (bijv. test@hotmail.com).
1.Zodra ik test mailtjes verstuur m.b.v. www.pomba.nl -> anoniem mail te versturen, dan komen de berichten netjes binnen in de betreffende sub-folder (het lijkt dan te werken), maar zodra mailtjes afkomstig van de daadwerkelijke afzender binnen komen, blijven de mailtjes in de inbox staan;
2. Ik heb het domein op verschillende manieren in de regel gedefinieerd (bijv. eindigend met ; of hotmail.com of "@hotmail.com" enz.) zonder resultaat;
3. Tevens geprobeerd de entry "het verwerken van regels beeindigen" toe te voegen, mocht ook niet baten.
4. Outlook 2007 help geraadpleegd zonder resultaat;
Ik heb de regel als volgt opgezet:
"Deze regel nadat het bericht word ontvangen afkomstig van @hotmail.com
verplaats het bericht naar SPAM en het verwerken van regels beeindigen"
1.Zodra ik test mailtjes verstuur m.b.v. www.pomba.nl -> anoniem mail te versturen, dan komen de berichten netjes binnen in de betreffende sub-folder (het lijkt dan te werken), maar zodra mailtjes afkomstig van de daadwerkelijke afzender binnen komen, blijven de mailtjes in de inbox staan;
2. Ik heb het domein op verschillende manieren in de regel gedefinieerd (bijv. eindigend met ; of hotmail.com of "@hotmail.com" enz.) zonder resultaat;
3. Tevens geprobeerd de entry "het verwerken van regels beeindigen" toe te voegen, mocht ook niet baten.
4. Outlook 2007 help geraadpleegd zonder resultaat;
Ik heb de regel als volgt opgezet:
"Deze regel nadat het bericht word ontvangen afkomstig van @hotmail.com
verplaats het bericht naar SPAM en het verwerken van regels beeindigen"