Als ik bijlagen naar Windows stuur, een EPS bestand bijvoorbeeld, dan krijgt de ontvanger een kruisje te zien. Nu heb ik dit opgezocht en moet ik bij het toevoegen van een bijlage, 'stuur voor Windows geschikte bijlagen' aanvinken. Als ik dit doe, dan zou je denken dat het als bijlage (peperclip in Windows) wordt verstuurd, alleen zie je dan ook weer een kruisje in de body.
Ook heb ik al gespeeld met 'Wijzig -> Bijlagen -> Verstuur altijd voor Windows geschikte bijlagen". Aangevinkt, maar ook dit werkt niet, weer een kruisje bij de ontvanger en niet als bijlage.
Ik heb de nieuwste versie van Leopard, alles is geupdate in ieder geval en de mail versie is 3.5 (929.4/292.2). Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen.
Ook heb ik al gespeeld met 'Wijzig -> Bijlagen -> Verstuur altijd voor Windows geschikte bijlagen". Aangevinkt, maar ook dit werkt niet, weer een kruisje bij de ontvanger en niet als bijlage.
Ik heb de nieuwste versie van Leopard, alles is geupdate in ieder geval en de mail versie is 3.5 (929.4/292.2). Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen.
Zenda likes some milk every now and then..