[Mail] Bijlage als echte bijlage Mac -> Windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Als ik bijlagen naar Windows stuur, een EPS bestand bijvoorbeeld, dan krijgt de ontvanger een kruisje te zien. Nu heb ik dit opgezocht en moet ik bij het toevoegen van een bijlage, 'stuur voor Windows geschikte bijlagen' aanvinken. Als ik dit doe, dan zou je denken dat het als bijlage (peperclip in Windows) wordt verstuurd, alleen zie je dan ook weer een kruisje in de body.

Ook heb ik al gespeeld met 'Wijzig -> Bijlagen -> Verstuur altijd voor Windows geschikte bijlagen". Aangevinkt, maar ook dit werkt niet, weer een kruisje bij de ontvanger en niet als bijlage.

Ik heb de nieuwste versie van Leopard, alles is geupdate in ieder geval en de mail versie is 3.5 (929.4/292.2). Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan helpen.

Zenda likes some milk every now and then..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hij probeert em in te voegen als plaatje? Misschien niet eens iets te maken met 'windows-bijlagen' ?
Ik zou de EPS inpakken (ZIP) en dan versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat gebeurt er als je plain text mails gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenda
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 16:17

Zenda

goes milk!

Topicstarter
Opgelost als plain text! Raar.. Daar gaat mijn mooie scheve ondertitel onder mijn naam :+

[ Voor 48% gewijzigd door Zenda op 03-11-2008 16:37 ]

Zenda likes some milk every now and then..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Wat ook wil lukken (althans bij mij op mijn werk) is wat in de volgende link stond vermeld.
Groet, Gerard

http://www.onemorething.nl/community/topic/bijlage-in-mail-2