Toon posts:

Applicatie voor werk.

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik werk bij een bedrijf waar we apparatuur repareren, nou zoek ik een programma waar ik heel veel informatie in kwijt kan.
Er moet bijvoorbeeld in komen te staan welke reparaties zijn aangenomen, en wat er aan de hand is met die apparatuur. Ook moet er een klantenbestand in te voeren zijn, dat klanten bestand moet weer gekopeld worden aan die reparaties.
En zo nog veel meer. Ik heb het geprobeerd met access, alleen ben ik daar niet zón ster in.

Weet iemand een programma of heet iemand al een kleine database vor in acces?
Het belangrijkste is dat het in een database gezet kan worden en geopend kan worden vanaf een server.

Groetjes,

Richard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hier in PRG hebben we het over zélf programmeren. Zoeken naar kant-en-klare software is dus niet de bedoeling (zie ook Waar vind ik...?). Daarbij verwachten we wel wat eigen inzet hier op GoT; dus even aangeven wat je al gezocht/gevonden hebt en aangeven waarom dat niet voldoet is dan wel zo handig. Maar doe het dan wel in het juiste forum en neem even het beleid aldaar door voor je een topic opent (Waar hoort mijn topic?). Let dan ook meteen op een topictitel die een beetje de lading dekt; "Applicatie voor werk" is zo breed ;)

Misschien is het handig, om je hier snel thuis te voelen, als je even ons Algemeen beleid doorneemt; dat scheelt. Desalniettemin van harte welkom en veel plezier gewenst hier op GoT :w

[ Voor 68% gewijzigd door RobIII op 03-11-2008 09:40 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.