Toon posts:

is 300w voeding vereist??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Abit KT7a met athlon 1ghz en heb een 235w voeding.
Is dit te weinig??En waarom moet het hoger zijn?

BVD

Verwijderd

Het is niet per definitie te weinig voor alleen een mobo+proc, maar zodra je 2 7200-toeren HDD, cr-rom, brander, dikke videokaart erbij legt, dan wil het wel problemen geven.

Als je toch een pc koopt van 4000 gulden ofzo, geef dan 2 geeltjes meer uit aan het 300 of 330W voeding, zoveel scheelt het niet in prijs, en je systeem blijf ook na de nodige upgrades z'n werk doen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik er ook een 400W voeding in zetten.
Deze kan ik nl krijgen van een vriend

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tsss wat een gezeur altijd over die voedingen, gooi er toch gewoon een 300 Watt voeding in, dan ben je af van het gedonder. |:(

Was kost het nou tegenwoordig, 75 piek? :?

Whatever.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:18 schreef knivel het volgende:
Kan ik er ook een 400W voeding in zetten.
Deze kan ik nl krijgen van een vriend
ik weet niet hoe handig jij bent, maar techniscg gezien is het geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
sorry

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Ik ben zeker geen expert op dit gebied, maar ik denk dat je beter een goede 235W voeding kan hebben, dan een 300 W voeding van 75 piek.

Ik kijk even naar mijn eigen situatie. Ik heb een Inwin kastje met een 250 Wat Powerman voeding. 5 + 3,3 V (150 W). De 300 Watt voeding die in mijn Aopen Kast zat doet slechts 125 W voor 5 + 3,3V.

Dus zoveel zegt die 300 Wat niet.

Maar om op jouw situatie terug te komen. Ik weet niet of je een goede voeding hebt of niet. Als je systeem goed functioneerd en stabiel is zou ik geen nieuwe voeding gaan aanschaffen.
Als je er wel een aanschaft, koop dan een goede en niet een van 75 gulden. Neem een Enermax of iets dergelijks.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik hou het ook op een 300 Watt voeding !

Da Devil ! >:)

Freelance tweaker

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hangt ervan af wat de rest van je config is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06

Gamer

Electrified

heb 235w, nog maar pas een oude hd van 1gb ingestoken, werkt nog steeds stabiel, rest zie sign.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Heb je al last van bepaalde gekkigheden, zoals uitvallende disken of zo? Zo niet: je ergens anders druk om maken. Zo ja: 300+ Watt voeding er in en je hebt er nooit meer omkijken naar.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1