Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schrijfbeveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vorige week krijg ik de melding dat de op mijn pc aangesloten TomTom910 (2Gb harde schijf) tegen schrijven is beveiligd. Ik zou niet weten hoe dat is gebeurd, maar ik kan de TT niet meer met TTHome2 updaten. De gehele inhoud van de TT heb ik naar de pc gekopieerd en daarna geprobeer de TT te formatteren. Ook dat lukt niet, wederom de melding tegen schrijven beveiligd. Verwijder de beveiling van volume.

Mijn vraag: Hoe moet ik dat doen???? :( :O 8)7

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:30
2 GB? 20 bedoel je zeker :)

Ik mis nogal wat informatie in je post, waar heb je al gezocht?
Heb je de klantenservice van Tomtom al geprobeerd?
Google?

Verwijderd

Topicstarter
Ja de klantenservice van Tomtom hebben ook geen oplossing nog kunnen geven. Zij hebben een aantal stappen gemaild en 1 ervan is formatteren. Via Google heb ik ook geprobeerd iets wijzer te worden, maar heb niet kunnen vinden hoe ik de schrijfbeveiling moet verwijderen/opheffen.
Op de TT zit geen knop/schakelaar waarmee je het apparaat tegen schrijven kunt beschermen. Het blijft voor mij dus een raadsel hoe het is ontstaan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

GoT is geen helpdesk. Als je hier een topic opent verwachten we dat je zelf op zoek gaat, meldt waar je dat deed, op welke zoektermen, wat je toen wel vond, wat je probeerde, wat er toen gebeurde en hoe je verder zocht als dat het niet hielp.

Je lijkt het je hier erg makkelijk te maken, iig mbt de info die je in je topic stopt.

Daarnaast is Overige Hardware geen dumpbak. Vragen over Telecommunicatie horen daar, niet hier.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.