Ik zat net eens de galleries van alle andere dagwinnaars te bekijken toen ik opeens een bekende naam voorbij zag komen, dagwinnaar 7 HChooligan heet Joey Kleef.
De nummer 2 van de hele challenge heet precies hetzelfde; dus toen ben ik maar vergelijken.
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
Ik wil hier echter wel bij zeggen dat ik het gewoon heel erg toevallig vind en dat ik niemand als valsspeler wil bestempelen. Totdat het tegendeel bewezen is, beschouw ik deze 2 heren gewoon als eerlijke en onschuldige deelnemers die gewoon toevallig po elkaar lijken
Maar lijkt het me vanwege al deze toevalligheden wel verstandig als iemand van de redactie de IP-adressen van deze 2 tweakers controleerd.
Mvg,
De nummer 2 van de hele challenge heet precies hetzelfde; dus toen ben ik maar vergelijken.
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
- De naam is bij allebei 'joey kleef' zonder hoofdletters.
- Ze zijn allebei op de 11e van een maand in 1992 geboren
- HChooligan is op 22 oktober geregisteerd terwijl zerocool 2 dagen daarvoor pas had geregistreerd (zeer kleine marge)
- Zerocool heeft op diezelfde 22 oktober zijn gallery gewijzigd
Ik wil hier echter wel bij zeggen dat ik het gewoon heel erg toevallig vind en dat ik niemand als valsspeler wil bestempelen. Totdat het tegendeel bewezen is, beschouw ik deze 2 heren gewoon als eerlijke en onschuldige deelnemers die gewoon toevallig po elkaar lijken
Maar lijkt het me vanwege al deze toevalligheden wel verstandig als iemand van de redactie de IP-adressen van deze 2 tweakers controleerd.
Mvg,