Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SCART naar VGA beeld kwaliteit

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 11:18
Hallo,

Ik heb een XBox 360 en die is nu op mijn beeldscherm aangesloten via mijn tv kaart aan de hand van S-Video.

Ik vind dat S-Video slechte kwaliteit heeft via mijn tv kaart. Ik ben even aan het zoeken geweest en nu was het mogelijk om van VGA naar SCART te gaan. Ik had bedacht als ik daar female connectors tussen plaats dan keer in de signalen om.

Nu is mijn vraag zou dit werken? En zo ja is de beeld kwaliteit goed?

Alvast vriendelijke bedankt,

Sjaakmans

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sorry maar wat bedoel je met, ''Ik had bedacht als ik daar female connectors tussen plaats dan keer in de signalen om.'' ?

Iperf

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom koop je niet gewoon de XBOX -> VGA kabel voor 30 euro? dan ben je in een keer klaar....en geeft vele malen beter beeld dan welke oplossing met verloopblokjes die je maar kunt bedenken...dan hang je 'm dus buiten je PC om aan je monitor...

[ Voor 45% gewijzigd door MissingDog op 03-11-2008 00:04 ]

• sjaakmans
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 11:18
MissingDog schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:03:
Waarom koop je niet gewoon de XBOX -> VGA kabel voor 30 euro? dan ben je in een keer klaar....en geeft vele malen beter beeld dan welke oplossing met verloopblokjes die je maar kunt bedenken...dan hang je 'm dus buiten je PC om aan je monitor...
Thnx ik wist niet dat die er waren topic kan dicht

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit topic kan inderdaad dicht, maar dan met name wegens gebrek aan eigen inzet in de topicstart :o

We verwachten op GoT dat je meldt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je vond en hoe je verder zocht als je er zo niet uitkwam. Dat ontbreekt hier allemaal, waardoor dit een helpdeskvraagje wordt.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.