Hallo,
Ik ben aan het proberen om via een Plextor PX-MX1000L media center verbinding te krijgen tot mijn computer bestanden.
http://www.plextor-europe...00l.asp?choice=PX-MX1000L
Ik werk met windows vista (64 bit) en heb de plextor via een netwerkkaart verbonden.
Als ik in de plextor kijk dan zie ik wel de /werkgroep/
Maar als ik deze open dan zie ik geen bestanden...
Wak moet ik doen om het wel voor elkaar te krijgen!?!
Ik kan er geen informatie over vinden. (zelfs niet met google)
Ik heb de firewall al nagekeken en bestanddelen staat aan. (ook in netwerkcentrum alles aangezet)
De 2e netwerkkaart staat als particulier netwerk ... (heb deze media center genoemd)
(de 1e netwerkkaart gebruik ik voor internet)
Is er trouwens een manier om bestanden via dit netwerk naar de plextor te schrijven?
Of kan ik alleen maar streamen?
Ben zelf nog niet zo handig met netwerken en heb de hulp ingeschakeld van de buurman.
Maar hij is een xp man en kan het probleem van de niet zichtbare mappen ook niet verklaren.
Graag jullie advies!
Alvast bedankt...
Met vriendelijke groet,
Chris Dammers
Ik ben aan het proberen om via een Plextor PX-MX1000L media center verbinding te krijgen tot mijn computer bestanden.
http://www.plextor-europe...00l.asp?choice=PX-MX1000L
Ik werk met windows vista (64 bit) en heb de plextor via een netwerkkaart verbonden.
Als ik in de plextor kijk dan zie ik wel de /werkgroep/
Maar als ik deze open dan zie ik geen bestanden...
Wak moet ik doen om het wel voor elkaar te krijgen!?!
Ik kan er geen informatie over vinden. (zelfs niet met google)
Ik heb de firewall al nagekeken en bestanddelen staat aan. (ook in netwerkcentrum alles aangezet)
De 2e netwerkkaart staat als particulier netwerk ... (heb deze media center genoemd)
(de 1e netwerkkaart gebruik ik voor internet)
Is er trouwens een manier om bestanden via dit netwerk naar de plextor te schrijven?
Of kan ik alleen maar streamen?
Ben zelf nog niet zo handig met netwerken en heb de hulp ingeschakeld van de buurman.
Maar hij is een xp man en kan het probleem van de niet zichtbare mappen ook niet verklaren.
Graag jullie advies!
Alvast bedankt...
Met vriendelijke groet,
Chris Dammers