Toon posts:

Plextor PX-MX1000L media center netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben aan het proberen om via een Plextor PX-MX1000L media center verbinding te krijgen tot mijn computer bestanden.

http://www.plextor-europe...00l.asp?choice=PX-MX1000L

Ik werk met windows vista (64 bit) en heb de plextor via een netwerkkaart verbonden.
Als ik in de plextor kijk dan zie ik wel de /werkgroep/
Maar als ik deze open dan zie ik geen bestanden...
Wak moet ik doen om het wel voor elkaar te krijgen!?!
Ik kan er geen informatie over vinden. (zelfs niet met google)

Ik heb de firewall al nagekeken en bestanddelen staat aan. (ook in netwerkcentrum alles aangezet)
De 2e netwerkkaart staat als particulier netwerk ... (heb deze media center genoemd)
(de 1e netwerkkaart gebruik ik voor internet)

Is er trouwens een manier om bestanden via dit netwerk naar de plextor te schrijven?
Of kan ik alleen maar streamen?

Ben zelf nog niet zo handig met netwerken en heb de hulp ingeschakeld van de buurman.
Maar hij is een xp man en kan het probleem van de niet zichtbare mappen ook niet verklaren.

Graag jullie advies!
Alvast bedankt...

Met vriendelijke groet,
Chris Dammers

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PMD → LCD

• ronin7
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-02 10:38
Moet je gewoon niet links\rechts klikken op je afstandbediening kiezen welke media je zichtbaar wilt hebben (plaatjes, films ,muziek)

Ik gebruik zelf xp en vanuit plextor zie ik mijn shared bestanden, maar via mijn pc naar plextor zie ik niks. Ik was van plan om gewoon plextor te bellen en te vragen of je bestanden van je pc op de plextor kan schrijven.

http://specs.tweak.to/16264

Verwijderd

Topicstarter
Zo nu een extreem laate reactie!

Ik heb met Plextor gebeld en die zeggen dat het helaas niet mogelijk is om via de pc bestanden te versturen naar deze plextor... "Jammer,"

Verder heb ik een router nodig om te kunnen streamen.
Maar met een usb kabel aan de pc gaat het toch een stuk sneller!
Ik ben blij met dit "opslag monster"...

Bedankt voor de reacties.

M.vr.gr. chefslager

Verwijderd

Hoi,

Mooi toestelletje heb zelf de MX1000L en heb eigenlijk één vraagje daarover. Als ik een eigen opgenomen film van mijn digitale camera overzet op de Plextor geeft deze altijd de datum rechtsonder in beeld, vind dit vrij iriterend heb dan ook al van alles geprobeerd om deze weg te krijgen echter zonder resultaat. oh ja op één manier heb je deze niet niet in je beeld en dat is wanneer je hem met de scart overzet of met andere woorden niet digitaal maar dit is uiteindelijk niet de bedoeling omdat je dan kwaliteit van je beeld verliest. Heeft hier iemand ervaring of een oplossing voor.

Alvast bedankt

Herman

• martmarbus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik heb de PX-MX500WL
En, je raadt het, ook ik heb problemen met het via de UTP kabel en Draadloos contact krijgen met pc-plextor en andersom.
Ik heb de PX-MX500WL
En, je raadt het, ook ik heb problemen met het via de UTP kabel en Draadloos contact krijgen met pc-plextor en andersom.
Ik heb Plextor gebeld en het probleem voor gelegd en kreeg te horen dat ik de firewal en virusscanner moest uit zetten. Excuse moi, welke idioot zet zijn virusscanner uit om in een intern netwerk te connecten.
Tot op heden heb ik nog geen connectie kunnen maken.
Ik heb een linksys WRT54G
Wie kan mij helpen?
Ligt het misschien aan de router instellingen?
Zo heb ik dus niks aan de UTP/draadloze aansluitingen en had ik me misschien wel een dikke 50 euro kunnen besparen.
Nu moet ik het toestel steeds uit de kasthalen en op mijn pc aansluiten om data erop te zetten.
Dat aan en loskoppelen van de bekabeling is niet echt bevordelijk voor de aansluitingen.

Help please?

Mart Marbus
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:32:
Hoi,

Mooi toestelletje heb zelf de MX1000L en heb eigenlijk één vraagje daarover. Als ik een eigen opgenomen film van mijn digitale camera overzet op de Plextor geeft deze altijd de datum rechtsonder in beeld, vind dit vrij iriterend heb dan ook al van alles geprobeerd om deze weg te krijgen echter zonder resultaat. oh ja op één manier heb je deze niet niet in je beeld en dat is wanneer je hem met de scart overzet of met andere woorden niet digitaal maar dit is uiteindelijk niet de bedoeling omdat je dan kwaliteit van je beeld verliest. Heeft hier iemand ervaring of een oplossing voor.

Alvast bedankt

Herman
Pagina: 1