Verwijderd

Topicstarter
Ik heb erg ruimte tekort, ik heb een enorme nokia tv en een TFT Scherm, dus ik heb een aantal uren zitten googlen maar ik heb niets gevonden om mijn tv te vervangen door mijn TFT ( iiyama prolite e1900 ws ) maar ik kan niets vinden behalve een vga box, waar ik ook niets van begrijp. Ik wil mijn digitenne erop aansluiten, en mijn PlayStation 2 en mijn pc
Kan iemand mij helpen?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Simpel tv kaartje aanschaffen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, kan maar kan ik daar een ps2 en een digitenne op aansluiten?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:40

Geckoo

Good news, everyone!

Nee, daar heb je een kastje voor nodig wat het signaal omzet van normaal tv naar je tft.

het kan ook eventueel via je tv in. maar dat is afaik niet goed voor de kwaliteit

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik denk dat je op zoek moet naar een [scart/dvi/hdmi] switch, afhankelijk van de beschikbare in- en uitgangen op je apparaten en scherm.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:47:
Ja, kan maar kan ik daar een ps2 en een digitenne op aansluiten?
Ja, dat hangt helemaal van de ingangen van die kaart af, maar dat is per kaart anders. Maar houd wel rekening met aardige inputlag. Dan kun je die PS3 beter via hdmi (dat heeft de PS3 toch?) direct op de monitor aansluiten.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Een TV-kaart moet geloof ik wel een oplossing zijn. De meeste, al dan niet allemaal, hebben ook een ingang welke je kan gebruiken. Wat je enkel wel even moet nazoeken is eventuele lag die je kan krijgen met je PS2 omdat het via de TV-kaart loopt.

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Ik werk zelf bij Mikro Electro en kwam daar een tv tegen (20inch) met een 1680X1050 resolutie voor je computer.
Misschien iets voor jou?
Het is de Samsung 2032MW.

Hij is nog goedkoop ook (voor een tv).

Iemand in V&A heeft hem ook: V&A aangeboden: Samsung Syncmaster 2032MW

[ Voor 31% gewijzigd door de_harde_kern op 02-11-2008 23:00 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit heeft weinig met VB te maken en meer met LCD, Plasma, Projectie & Recording (oftewel "TV").

Sowieso, verdiep je even in welke signalen en connectoren de devices die je wilt aansluiten hebben, kijk welke ingangen je monitor heeft en welke signalen die dingen accepteren en dan welke verloopstukken danwel converters je nodig hebt.

Move VB -> LPPR

Oslik blyat! Oslik!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Kun je niet gewoon lcd tv kopen die alles in huis heeft? Er zijn al televisies met DVB-T tuner erin, dat is gelijk aan digitenne kijken. En ze beschikken vaak wel over vga aansluiting voor je computer en dan heb je nog genoeg video ingangen voor je console. Zelfs HDMI voor PS3 wanneer nodig.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
MrDummy schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:42:
Kun je niet gewoon lcd tv kopen die alles in huis heeft? Er zijn al televisies met DVB-T tuner erin, dat is gelijk aan digitenne kijken.
Alleen heb je dan wel een TV nodig die een aansluiting heeft voor een CA module waarin je de Digitenne smartcard kan plaatsen. Reken voor zo'n module ook nog een ca. € 75
Of je moet alleen Ned 1,2 ,3 / regionaal willen kijken, dat is FTA.
Pagina: 1