Toon posts:

Cisco 8455DVB met Samsung 305T+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al veel gelezen over tv/monitor gebruikt in samenwerking met TV/PC echter nog een antwoord kunnen vinden op de volgende vraag.

I.v.m. beschikbare kastruimte zou ik het graag de monitor Samsung 305T+ 30" in combinatie met de TV settop box Cisco 8455DVB PVR gebruiken.
Aansluiting met HDMI van de Cisco via een verloopstekkertje naar de DVI ingang van de monitor.

De monitor heeft een native resolutie van 2560x1600, mijn vraag is gaat dit eigenlijke wel een mooi beeld opleveren in de verschillende formaten, (576i, 576p of 1080i) die door de Cisco PVR aan de monitor aangeleverd gaan worden.

Het geluid gaat via optische aansluiting naar mijn surround versterker.

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 22:29:
I.v.m. beschikbare kastruimte zou ik het graag de monitor Samsung 305T+ 30" in combinatie met de TV settop box Cisco 8455DVB PVR gebruiken.
Aansluiting met HDMI van de Cisco via een verloopstekkertje naar de DVI ingang van de monitor.
Vergeet het maar, dat zal niet gaan werken.
De Ziggo Cisco 8455DVB PVR box werkt specifiek niet in combinatie met een DVI aansluiting.
Dit zal te maken hebben met het zeer fantiek implementeren van content protectie door Ziggo.
Om waarschijnlijk dezelfde reden werkt ook de component uitgang van die Cisco niet met HD resoluties. :(

Ziggo-Gebruikers.nl: Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) 8455DVB bug & wish list
' Correct, de Cisco ondersteunt geen HDMI <-> DVI koppeling en dit zal ook niet aangepast worden.'

' De component uitgang wordt niet geschikt gemaakt voor HD. '

Verwijderd

Topicstarter
Als de monitor een HDMI ingang heeft zoals de Hanns.G HG281DJ, zou deze combinatie dan wel goed gaan werken?
Dan toch een mooie HD oplossing met iets kleiner beeld.
The_Doman schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:34:
[...]

Vergeet het maar, dat zal niet gaan werken.
De Ziggo Cisco 8455DVB PVR box werkt specifiek niet in combinatie met een DVI aansluiting.
Dit zal te maken hebben met het zeer fantiek implementeren van content protectie door Ziggo.
Om waarschijnlijk dezelfde reden werkt ook de component uitgang van die Cisco niet met HD resoluties. :(

Ziggo-Gebruikers.nl: Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) 8455DVB bug & wish list

[...]

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:51
ik heb inmiddels deze tuner ook in huis, en ben er via via achter gekomen dat deze via een web interface (op 192.168.100.1) te benaderen is .Maar helaas nergens pwd enz te vinden.
Iemand tips ?? (of handig in achterhalen van ;) )

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice