[iPod G5.5] Versneld vooruitspoelen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nou ik heb een ipod van de generatie 5.5 (30gig). Nu heb ik ook een aantal audioboeken op me ipod staan. Nu ben ik laatst begonnen deze te beluisteren. Alleen heb ik steeds dat na een tijdje dat opeens hij stopt met afspelen (alsof het 'nummer' is afgelopen) en hij start met het volgende boek.

Nou ik kan je dus vertellen dat je na een tijdje dit echt spuug zat wordt. Vooral als je midden in een boek zat en je vervolgens 4 uur vooruit moet gaan spoelen om weer op het goeie punt te komen. Dus nu vroeg ik me af is het mogelijk om sneller vooruit te spoelen dan normaal? Op google kon ik helaas eigenlijk vrijwel niks over vinden ben dus wel bang dat het niet mogelijk is, maar ik vraag het hier maar even.

[ Voor 10% gewijzigd door Chip. op 02-11-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:14
Hmmz zijn de bestanden corrupt misschien? Bij audio boeken heb je normaal dat remember last position aan staat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
lowfi schreef op zondag 02 november 2008 @ 21:43:
Hmmz zijn de bestanden corrupt misschien? Bij audio boeken heb je normaal dat remember last position aan staat.....
Dat remember last position doet het ook ;) enigste probleem is dat wanneer ik gewoon lekker aan het luistere ben hij opeens stopt met het afspelen, alsof het boek uit was, en begint aan het volgende 'nummer' (boek dus). En of de bestanden corrupt zijn weet ik ook niet zeker. Heb ik ook al aangedacht. Maar die momenten dat hij dus stopt is verschillend. (Ik heb dus een stukje herhaald om te kijken of hij bij 't zelfde moment weer stopte echter was dit niet het geval.)

[ Voor 21% gewijzigd door Chip. op 02-11-2008 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Sorry voor de kick. Maar ik heb inmiddels een oplossing gevonden. Wanneer je op de ronde knop drukt, die in het midden is van die draaischijf, kom je in hetzelfde scherm terecht enkel is de voortgangindicatie van 't nummer anders (krijgt dan zo'n 45 graden gedraaide vierkant). Vervolgens kun je gewoon door te scrollen snel vooruitspoelen.

Heb dit wel al eens eerder gebruikt maar was dit totaal vergeten ;)