Toon posts:

Ik kan het niet vinden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het is al heeel vaak gevraagd, dus ik durf het bijna niet te vragen maar:
Hoe kreeg je nou ook weer je agp multiplier van 2x naar 4x?? Alle nieuwe drivers down maar geen succes, in bios ook op 4x gezet.
Nieuw mobo gekocht vandaar.(asus p2v-4x)
Geef anders ff een hint wat ik in de search moet gooien want ik vind helemaal niets :?
alvast bedankt.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kaart op 4x Agp zetten misschien :P (als ie het aankan, maar daar ga 'k wel vanuit dan)

Bij mij Viper V770 ultra... jaja, da's nog die oude (maar goed werkende) TNT2 tsjipset, moest ik 4 jumpertjes veranderen, voordat ie op 4x Agp liep... (merk je ook geen flikker van, maar goed. Je hebt het idee dat ie sneller gaat :))
Omdat nog niet iedereen standaard 4xAgp heeft staat de kaart meestal op 1x/2x agp, en ik weet niet of dat tegenwoordig automatisch geswitched word, maar bij die van mij dus met de hand.
Suc6

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Als je nou even zegt welke videokaart je hebt is dat misschien wel makkelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd of dat werkt, ik heb een hagelnieuwe Herc proph 2 mx. Zou het wel vreemd vinden als je daarop jumpers moet gaan veranderen maar ik ga het bekijken.
Nog meer tips?

Verwijderd

hee die nieuwe geforce moet hem gewoon pakken ik heb de Asus 7100 en die draaide meteen op 4x agp ik moest alleen in mijn bios ffies agp van 2x naar 4x zetten en het draaide. maar zou niet weten hoe je het moet oplossen.

mzls

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedenk me net: Ik weet/denk dat ie op 2x loopt omdat Sisoft sandra dat "zegt".
Het kan natuurlijk zijn dat dat niet goed is. Maar ook updaten van dat program maakt niet uit.
Overigens zie ik geen jumpers zitten.
Zijn er hierover niet al topics geweest??
Iemand?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

in de bios aan zetten en de nieuwste via 4 in 1 drivers downen :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan! Ook fastwrite aangezet.
Er is hier toch al vaker over gevraagd? weet niemand de search daarvoor?
Pagina: 1