Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[SMS-Bundel 1000 smsjes opmaken] Via software/website je bu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien kan een moderator de titel van mijn topic even herschrijven. Ik betrap mezelf erop dat ik zo'n 800 berichten per maand stuur. Ik ben dus echt iemand die veel smst, maar ook vaak als ik 'n smsje krijg en achter de PC zit, dat ik even 'n paar mensen terug sms via smscity.nl.
Daar betaal ik nu al maanden 7ct per sms voor, wat niet eens duur is. Ik ben inmiddels alleen al over anderhalf jaar € 200,- kwijt aan online smsen terwijl ik ook al een jaar onbeperkt (1000) sms per maand heb voor € 10,- maandelijks via KPN.

Is het makkelijk om deze bundel te gebruiken voor smsen? Ik wil graag een oplossing waarbij ik tussen het werken door in 20 seconden gewoon even snel een smsje kan versturen. Bij een langer smsje of naar meerdere personen, duurt het via je eigen telefoon langer, ook al sms ik snel via T9. Ook bij groeps sms komt smscity.nl altijd superhandig uit.

Is het mogelijk om via PHP of een software applicatie via je telefoon snel te kunnen smsen? Ik heb een USB-kabel die ik best zou kunnen aansluiten. Zojuist heb ik Vodafone Mobiel Internet besteld en zie ik dat zij een programma "Vodafone SMS" hebben, indien Debitel/KPN ook zoiets heeft, zou dat ideaal zijn!

Ben ik de enige die nog vaak online via websites als smscity.nl even smst, omdat je dan sneller met toetsenbord kunt typen en sneller contactpersonen kunt selecteren?

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44

Matjan

:D

Er zijn tegenwoordig ook programma's waarmee je smsjes op je pc kan typen en via de telefoon kan verzenden. Zo kan je dus smssen uit je smsbundel van KPN...

Op elke nokia kan dat via PC suite, op elke Windows Mobile telefoon kan dat via Outlook (add-on downloaden, ik weet zo niet meer hoe dat heet). Anders moet je even op de site van je telefoonfabrikant kijken of ze zulke software aanbieden.

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:28

Reptile209

- gers -

Als je PCSuite (Nokia) of andere telefoonsoftware installeert, kan je meestal via je PC met je telefoon SMS-en. Welke foon heb je? Indien mogelijk is een bluetooth verbinding nog makkelijker, dan hoef je niet steeds met kabels te klooien.

Zo scherp als een voetbal!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij kpn kan je toch via de website smssen uit je bundel?
net zoals bij t-mobile ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Wat voor telefoon heb je, er zijn meerdere oplossingen te verzinnen maar zelfs met een Nokia 3310 stuurde ik vroeger SMSjes via een datakabel & PHP.

KPN heeft er overigens ook software voor, via outlook of losstaand, maar volgens mij gaan die kosten niet van je bundel af.

[ Voor 43% gewijzigd door Icey op 02-11-2008 14:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Debitel via Euphony. Dat gaat via het Telfort naar het KPN-netwerk.

Ik heb een Samsung u700 inclusief sms software. Echter bij deze software is het niet mogelijk een telefoonboek aan te maken, sterker nog, de inbox geeft de smsberichten weer op basis van telefoonnummers, dus je ziet niet eens wie een sms heeft verstuurd.

Het is voor mij wel een keer verstandig om niet steeds € 25,- via iDeal over te maken om weer 6 weken te kunnen smsen online. Een webpagina van Debitel via internet zou natuurlijk super zijn, maar dat is op mijndebitel.nl helaas niet mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
De enige optie is dus de software applicatie van Samsung zelf?

Zonde! Blijft duur grapje dan. 500x0,07=13,50 per maand.

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 09:25
Je hebt voor veel telefoon software waarmee je je telefoon aan je pc hangt/verbind en kan je vanaf daar smsen via je telefoon. Je hebt voor bijna alle SE telefoons MyPhoneExplorer .. werkt super!! agenda/mail/sms alles kan je sychroniseren en update tussen pc/'googlemail/telefoon en alle andere rare combinaties misschien wat voor jou

Verwijderd

Topicstarter
Kev!n schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:49:
Je hebt voor veel telefoon software waarmee je je telefoon aan je pc hangt/verbind en kan je vanaf daar smsen via je telefoon. Je hebt voor bijna alle SE telefoons MyPhoneExplorer .. werkt super!! agenda/mail/sms alles kan je sychroniseren en update tussen pc/'googlemail/telefoon en alle andere rare combinaties misschien wat voor jou
Die software gebruik ik, ook voor het synchronizeren van m'n agenda. Is fijn als je altijd op je mobiel de klaslocaties hebt, waar je college hebt. Ik vergeet dat zelf anders altijd.

Maar voor smsen is het waardeloos, aangezien de smsfunctie geen ingebouwde telefoonlijst heeft.

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-11 09:25
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:54:
[...]
Die software gebruik ik, ook voor het synchronizeren van m'n agenda. Is fijn als je altijd op je mobiel de klaslocaties hebt, waar je college hebt. Ik vergeet dat zelf anders altijd.

Maar voor smsen is het waardeloos, aangezien de smsfunctie geen ingebouwde telefoonlijst heeft.
Je hebt er gewoon een knopje bijzitten dat je uit je telefoonboek een nummer kan kiezen.. kan zo niet bedenken waar die ook alweer zit omdat ik op werk zit en hier geen programma heb. Volgens mij was het de bliksem icoon:D.. Ik gebruik iig wel een adresboek met smsen via pc

• Spiegelei
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-11 20:28

Verwijderd

Topicstarter
De software op http://www.jeyo.com/companion.asp is helaas alleen voor Windows Mobile phones en niet voor computers.
Pagina: 1