T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

"Admin" heeft trouwens in de Engelse biomedische wereld een negatieve klank, het is namelijk papierwerk en burocratie. Op mijn managerscursus was een van de personeelsfunctionarisen nogal pissig toen ik negatief deed over admin & administrators

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Saved by the buoyancy of citrus
En Lustucru succes!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Dit gaat mij toch wel erg aan het hart,
JHS te zien zo in zwart.
Het is helendal zeer buitengemeen nogal wel zo tamelijk helemaal,
Want Lustucru gaat ook nog met het kruisje aan de haal.
Kan het het zelf wel bedenken,
Gezien de aandacht die aan veel moet schenken.
Je iets moet laten schieten,
Om er nog van te kunnen genieten.
Krab toch even op het hoofd,
Die anderen hebben toch niet belooft.
Dat ze nu terug kunnen komen,
Of zag ik dat in een van m'n slechte dromen.
Met alles wat je hier hebt gedaan,
Zal jouw vergeten óns niet lukken gaan.
Mocht je in je agenda nog vinden een gaatje,
Kom even dan langs voor een kort praatje.

May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Succes Lustucru!
Kater? Eerst water, de rest komt later
En succes Lucustru
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
http://hawvie.deviantart.com/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En veel succes met al die activiteiten waarvoor je nu een uurtje per dag meer te besteden hebt
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Je was een waardevol crewlid. Toen ik zelf stopte, miste ik onder andere jouw interessante invalshoeken en zinnige argumentaties in de crewfora.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles