Toon posts:

Beelscherm reageerd niet meer.

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Aldi pc, de Medion Titanium XL MD8080 kreeg ongeveer 3 maanden geleden kuren. Bij het opstarten van de computer gaf hij 3 piepen, wat volgens mij betekend dat de videokaart kapot is. Ik heb hier voor dus een nieuwe besteld, de Club HD3850 en maar meteen een nieuwe voeding er in, de Cooler Master 500w Silent Pro. Na deze beide in de computer gedaan te hebben en alles aan te sluiten gaf mijn beeldscherm aan: Geen VGA-Signaal. De CD drives deden het gewoon, de fan van de processor deed het, de fan van de voeding en de fan van de nieuwe videokaart. Ik heb hem dus goed aangesloten, toch?
Als ik het kabeltje van mijn beeldscherm uit de computer haal, zegt mijn beeldscherm wel "Controleer de videokabel" en als ik hem er instop gaat hij op standby. Hij heeft dus volgens mij wel iets van contact.
Het is ook geen probleem van mijn beeldscherm of het kabeltje, want ik heb het beeldscherm met het kabeltje ook op een andere pc aangesloten, en die werkte zonder problemen.

Mijn vraag aan jullie, wat kan ik nog proberen om mijn pc weer te laten werken? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Geen ideeën? |:(

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:36:
Mijn Aldi pc, de Medion Titanium XL MD8080 kreeg ongeveer 3 maanden geleden kuren. Bij het opstarten van de computer gaf hij 3 piepen, wat volgens mij betekend dat de videokaart kapot is. I
Weet je wel zeker dat je videokaart kapot is? Heb je de piep code opgezocht?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

Heb je de eventuele stroomkabels op de videokaart aangesloten?

Had je al de BIOS gereset?

Weet je zeker dat die kaart werkt in jouw machine? mss zoeken naar een nieuwe BIOS versie?
System Requirements
• Pentium™ or Athlon™ or compatible
• 128MB of system memory
• Mainboard with free AGP 8x/4x slot
• CD-ROM drive for software installation
• High Quality Power Supply 450Watt(ATX 2.2)
• 6-pin power cable for VGA card
Dusss... heb je die 6 pin power cable aangesloten?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 10:29 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ook 23u38 min is <24u :o

Niet binnen 24 schoppen, laat staan met een |:( - smiley...

Verder is het geen wonder dat je weinig zinnige replies krijgt als je een slordige (foutgespelde) topictitel kiest, die de lading niet eens dekt (je geeft al aan dat het niet aan je beeldscherm ligt), je geen specs geeft van je systeem, en je niets doet met de constatering dat het dus aan je PC ligt.

Begin hier eens:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.