Toon posts:

26" nieuw voor € 329,00 kent iemand deze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Block kan je nu een Vestel LCD 26"kopen voor 329 euro. is echt een koopje dus. ben nog op zoek naar een 26"scherm. maar wel zo goedkoop mogelijk.

op internet is niets te vinden over dit type. (26783j)
heeft iemand dit scherm of ervaring met Vestel lcd.? heb zelf een dvd speler gehad en die deed het prima.

ben echt op zoek naar 26" dus groter voor goede prijzen hoef ik niet :D

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Vestel lijk mij een stikker plakker (op overschotten en als b-merk van grote fabrikanten). Dus zoek uit welk merk het panel echt is..., en je weet veel meer over kwaliteit etc...

Van hun eigen site:
Vestel produceert in opdracht van diverse gerenommeerde merken televisies, DVD-spelers en andere elektronicaproducten voor de consumentenmarkt. Het feit dat het bedrijf alleen al circa elf miljoen televisies per jaar maakt, zegt genoeg. De Vestel Group is onderdeel van Zorlu, het grootste conglomeraat van Turkije. De Vestel Group beschikt in Turkije over een complex van fabrieken. Dit complex, (Vestel City) staat in Manisa en beslaat
meer dan 1.000.000 m2.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-01 09:21
Dan denk ik dat je beter voor een Samsung 26'' uit de 3 of 4 serie kan gaan. Ben je iets meer geld kwijt, maar heb je wel een a-merk.

Samsung A330
http://www.kieskeurig.nl/.../samsung/le26a330/221998/
Samsung A457
http://www.kieskeurig.nl/.../samsung/le26a457/219522/

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

djexplo schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:33:
Vestel lijk mij een stikker plakker (op overschotten en als b-merk van grote fabrikanten). Dus zoek uit welk merk het panel echt is..., en je weet veel meer over kwaliteit etc...

Van hun eigen site:

[...]
Juist niet dus, Vestel produceert shit voor de stikker plakkers. :P

Verwijderd

Topicstarter
alvast dank voor de reacties. zijn zeker nuttig. die samsungs heb ik gezien. zijn uiteraard weer duurder en wil hem gaan gebruiken als simpele tv maar ook voor een xbox 360. dus dan zou die met de specificaties goed genoeg moeten zijn, alleen vestel is niet echt bekend. ga nog effe verder speuren om te kijken waar deze "sticker" over is geplakt. anders wordt het 1 van die samsungs.

reacties blijven welkom uiteraard! :D

edit: heb gekeken, maar kan op dit type nummer niet vinden of er nog andere merken zijn met dit type scherm. ook geen reviews of zoiets.

zijn er mensen met ervaringen met Vestel LCD schermen of met dit type specifiek??

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 11:20 ]

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
mace schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:56:
[...]

Juist niet dus, Vestel produceert shit voor de stikker plakkers. :P
Zie dit topic, over een oud LG model wat als Vestel word verkocht:
[TK] 2x Vestel LGE42V6 106cm plazma TV/Monitor (made by LG)

[ Voor 10% gewijzigd door djexplo op 02-11-2008 15:07 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
das een plasma tv zie ik. gaat hier om een lcd scherm. moet zeggen dat ik een simpel dvdspelertje gewoon goed vond van ze. maar dat was een ander bedrag dan dat dit is. vandaar of er nog iemand ervaring mee heeft

Verwijderd

Gasbarroni schreef op zondag 02 november 2008 @ 09:54:
Dan denk ik dat je beter voor een Samsung 26'' uit de 3 of 4 serie kan gaan. Ben je iets meer geld kwijt, maar heb je wel een a-merk.
Samsung noem ik niet echt een A-merk in het televiesegment.... evenals LG ;(

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-02 16:44

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:39:
[...]

Samsung noem ik niet echt een A-merk in het televiesegment.... evenals LG ;(
Dan moet je maar eens een samsung lcd checken, paar vrienden van mij hebben verschillende grootte's (recent model, weet niet welke) maar die geven allemaal heel erg puik beeld....

Zie ondertitel

Verwijderd

Topicstarter
voor mij gaat het er niet om dat het een a-merk is of zoiets. hecht daar niet al teveel waarde aan. voor deze prijs lijkt het me een fijn scherm op zich. heeft met deze specificaties genoeg voor een aardig beeld. heb digitale tv dus dat signaal is goed genoeg. en het gaat er ook om dat er een xbox 360 goed op kan voor het HD beeld. merk dat die xbox op een gewone tv toch een heel stuk minder is.

Verwijderd

Dentheman schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:44:
[...]

Dan moet je maar eens een samsung lcd checken, paar vrienden van mij hebben verschillende grootte's (recent model, weet niet welke) maar die geven allemaal heel erg puik beeld....
'k werk in electronicazaak, dus ik zie ze wekelijks voorbij komen. Maar als je de meest onrealistische weergave wilt: Samsung!
Echte grasmat bij voetbal lijkt wel kunstgras wat je zeer doet aan je ogen.... om maar te zwijgen over rood of een huidskleur......

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:33:
[...]

'k werk in electronicazaak, dus ik zie ze wekelijks voorbij komen. Maar als je de meest onrealistische weergave wilt: Samsung!
Echte grasmat bij voetbal lijkt wel kunstgras wat je zeer doet aan je ogen.... om maar te zwijgen over rood of een huidskleur......
Instellingen uit de winkel zijn in 95% toch niet goed, calibratie en ook een Samsung ziet er redelijk goed uit hoor. :>

Verwijderd

Topicstarter
even een kickje om te kijken of er mensen zijn die deze tv hebben. zoals gezegd voor simpel gewoon tv kijken en om een xbox 360 op aan te sluiten

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:33:
[...]

Tijd om die schermen eens fatsoenlijk af te stellen dan, in plaats van ze simpelweg zo uit de doos neer te zetten. ;) Met een Samsung is echt niets mis hoor. (De scaling was bij oudere modellen wat minder maar is tegenwoordig ook al een stuk beter.)

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1