Extra BestBuy-guide voor de feestdagen?

Pagina: 1
Acties:

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beste redactie,
Vandaag heb ik weer met veel genoegen kennis genomen van de best buy guide en dat lukte deze keer zonder te kwijlen. Maar het gaat niet om deze best-buy guide, behalve dan dat hij voor November en December is.
Wat ik graag zou zien, als de redactie tijd heeft om zoiets samen te stellen, is een top 50 lijst met cadeaus die een tweaker blij maken. Onder verdeeld in 5 prijs categorieën. En eventueel met categorie filter optie. Linken naar de pricewatch, prijsafspraken maken met shops, jullie zijn binnen en wij hebben een makkelijk lijstje dat we aan iedereen kunnen laten zien "Dit zijn nou kado's waar ik blij van wordt." (Ik krijg persoonlijk liever een dual channel setje 2GB als een enveloppe met dezelfde inhoud in cash)
Tis maar een kort ideetje, misschien dat als meer mensen het leuk lijkt dat in deze thread aanvullingen tevoorschijn komen...
Misschien zouden we hier een uitgebreide survey aan vooraf moeten laten gaan, waarin alle tweakers zelf mogen aangeven wat ze het liefst cadeau zouden krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ulysses op 02-11-2008 08:12 . Reden: Bedacht nog de laatste alinea erbij ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
In plaats van dit aan de redactie over te laten, is er natuurlijk weinig wat je tegenhoudt om er een topic over te starten, en er zelf een top zoveel van te maken...
Polletje hier en daar is natuurlijk zo gestart. Je hebt alleen wel kans dat het een enorm opsom-topic wordt...

• Ulysses
  • Niet online
Brede P schreef op zondag 02 november 2008 @ 08:37:
Je hebt alleen wel kans dat het een enorm opsom-topic wordt...
Ja en dat wil ik dus specifiek niet... Daarbij wil ik het iets professioneler, in de stijl van Tweakers.Net. Zij kunnen de survey zo maken dat bijvoorbeeld naar het karma van de gebruiker gekeken wordt om de weging van zijn suggesties te bepalen, dit zorgt dat er "volgens de techneuten" een leuk lijstje onstaat. Ander krijg je inderdaad een zinloze opsomming van spelletjes die een gebruiker wil. Ik wil het trouwens het meest over geefbare cadeaus als toevoegingen laten gaan overigens. Dit kan zijn van USB Stick, tot een bepaald type DVD-RW's die de voorkeur verdient wegens prijs kwaliteit. Voor mijn verjaardag heb ik zo'n lijstje opgesteld met daarop:
Stereo boxjes voor de 2e PC
Computer onderdelen die niet meer gebruikt worden maar wel werken, dan maak ik er wel wat van
DVD-R's gewoon van de Action
Geld voor een TNet Abo
etc.
Dit is dus een verzoek tot een meer geoptimaliseerde en professioneel door de redactie gevormd artikel over het verlanglijst annex bestbuy guide voor cadeau's voor de feestdagen.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dit is zeker geen slecht plan, maar de praktijk leert dat zulke acties zich niet in een maand laten coördineren. Je voorstel is dermate technisch complex dat dit geen standaard functies zijn in ons huidig framework. Dat betekent dus dat het geprogrammeerd, getest en vervolgens geïmplementeerd moet worden, waarna we de bezoekers nog de tijd moeten geven om iets in te vullen. Helaas zal het tegen die tijd mogelijk al geen 2008 meer zijn. Ik vind het concept echter wel interessant genoeg om intern op te pakken om te kijken of we dit op de juiste manier kunnen aanpakken voor volgend jaar, of om gewoon eens een tussentijdse enquête te doen.

• Ulysses
  • Niet online
Idd, voor een "Best-buy guide voor je vakantie geld als je niet op vakantie gaat" kun je hetzelfde systeem doen en nog een keer voor wat je doet met je belastingteruggaaf ... ik noem maar een paar SpinOffs ... Nou is dit de moeite waard om te moven naar Lieve Devvers of laten we em nog even staan hier voor wat meer concrete features? (Volgens mij is het verhaal al compleet genoeg voor Lieve Devvers er zou alleen ff "[Feat]" voor de topic titel moeten komen)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Nog een alternatief dan maar: gewoon een doodsimpel, artikel met de, volgens Tweakers.net, top XX gadgets op een Tweaker's cadeau-lijstje. Zonder poespas, gewoon op nummer 1 de LCD touchpad $link_naar_pricewatch, nummer 2 de Ubuntu 8.10 livecd (\o/), etcetera.
Eventueel - ik heb geen fláuw idee hoeveel tijd de redactie heeft - kan je het nog opsplitsen in budget. (0 - 100, 100 - 200, 200+).

Simpel, to the point, informatief.

Hoevaak m'n vriendin al niet gevraagd heb "wat ik nou zou willen hebben" .. :/ Heb haar al een link naar thinkgeek gegeven, maar een lijstje zou veel toffer zijn natuurlijk :P
Pagina: 1