Ik heb mijn website geupdate en nu kom ik een eigenaardigheid tegen waarvan ik niet precies kan uitvogelen waar het van komt.
Het gaat om de volgende plaatjes, welke geplaatst zijn in een aantal tabellen en cellen:
In Internet Explorer wordt de tabel met de bijbehorende content in de cel correct weergegeven, namelijk zo:

In Firefox gebeurd iets anders:

Er zit dus een lege regel boven het rechter plaatje.
Nu heb ik het volgende geprobeerd in Firefox:
- Grootte van lettertype verkleind
- Vinkje aangezet bij "pagina's toestaan hun eigen lettertype te gebruiken"
- Ad Blocker Pro uitgeschakeld
- Flashblock Pro uitgeschakeld
Het probleem lijkt toch ergens door Firefox te worden veroorzaakt. Ik zie in de html code ook geen verschil, maar het is dus wel een beetje lullig als je bezoekers krijgt op je site, die Firefox gebruiken en dan tegen zo'n schots scheve toko aankijken......iemand ideeën / suggesties?
Het gaat om de volgende plaatjes, welke geplaatst zijn in een aantal tabellen en cellen:
In Internet Explorer wordt de tabel met de bijbehorende content in de cel correct weergegeven, namelijk zo:

In Firefox gebeurd iets anders:

Er zit dus een lege regel boven het rechter plaatje.
Nu heb ik het volgende geprobeerd in Firefox:
- Grootte van lettertype verkleind
- Vinkje aangezet bij "pagina's toestaan hun eigen lettertype te gebruiken"
- Ad Blocker Pro uitgeschakeld
- Flashblock Pro uitgeschakeld
Het probleem lijkt toch ergens door Firefox te worden veroorzaakt. Ik zie in de html code ook geen verschil, maar het is dus wel een beetje lullig als je bezoekers krijgt op je site, die Firefox gebruiken en dan tegen zo'n schots scheve toko aankijken......iemand ideeën / suggesties?
[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 02-11-2008 01:47 ]