Sorry voor het taalgebruik in de TS. Ik had helemaal geen beeld over zo'n schermen, ik kan binnenkort een studio huren waar ik het modellen werk wat kan uitbreiden. Valt dit goed mee, dan zal ik er zelf wel serieus in beginnen investeren. Wat betreft de studio:
ruimte 14m x 14m, 2m30 hoog
- Klassieke gele stenen keldervloer
- Volledig witte muren, zwarte centrale palen
- Achtergrond doek systeem (zwart gevlekt, blauw wolk, lichtbriun/beige gevlekt) 3m breed
- Achtergrond papier rol systeem (zwart/wit) 3m breed (beschadigd/bevuild papier niet in de huurprijs inbegrepen, kost : 7€/ meter)
- Diverse stage attributen (zeteltjes, stoelen, verhoog, plateau’s, ventilator)
- Diverse kleine attributen (doeken, scheepstouw, kettingen, ...)
- Diverse reflectie schermen
- 1 Lastolite "sun/moon" professioneel reflectie scherm
- 600W flits set : 3 elektronische flitsers, radiografische sturing (draadloos) of met klassieke flitskabel, softbox, snoet, reflector
- 2x 500W Halogeenspots voor floodlightning
- Discrete verkleed hoek (voorlopig zonder makeup table)
- Internet beschikbaar (PC kan eventueel beschikbaar gesteld worden, zonder meerkost)
- 2 statieven (merk Manfrotto, met quick release plates) , een standaard statief, een statief voor het zwaardere werk met precisie kop
Per 4u : 50€ (excl. btw) , dus komt neer op :
- een voormiddag of,
- een namiddag of,
- een avond
Indien gewenst kan ook een Finepix S3Pro met Nikon 28-200 lens beschikbaar gesteld worden
Indien gewenst kan ook een Mamyia RB67 beschikbaar gesteld worden met filmrug, polaroidsheet rug, 180mm en 90mm lens (film en sheets zelf mee te brengen) .
Dit kreeg ik in een email, de studio ligt op 15 min fietsten van me, en die prijs lijkt me eigenlijk niet overdreven. Wat vinden jullie hiervan? En zijn die flitser trouwens compatibel met m'n d60?