Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier een iPhone 3G met een tmobile lock erop, ik kan mijn eigen Tmobile abonement er niet in stoppen zonder Yessim. Die heb ik dus gekocht.

Maar nu kan ik nog niet op internet, ik heb wel een internet abo bij tmobile. web 'n walk.

Er staat ook geen 3G in beeld, ik schijn wat te moeten instellen. Maar wat, en waar?

wie weet het? bedankt

Verwijderd

Topicstarter
orry, maar is er echt niemand die mij kan helpen? ik ben alweer vanaf 9 uur aan het zoeken, wat ik ook doe, ik krijg geen 3G logo in beeld, ook GPRS werkt niet.

Ik ben zelfs naar buiten geweest waar ik zeker weet dat ik daar verbinding heb, maar ook dat mag niet baten.

WiFi werkt wel gewoon.

Nogmaals, mijn simkaart in de iPhone van een collega = 3G
Mijn simkaart met yessim erop in mijn iPhone = geen 3G, geen GPRS

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:20
instellingen voor internet zijn in de nieuwe iphone niet te setten, deze zijn namelijk al vooringesteld door provider. Waarschijnlijk zul je 'm moeten jailbraiken en zelf instellingen zien aan te passen.

Freelance Drupal Developer

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt de helpdesk van T-mobile? Anders gewoon naar een T-mobile winkel toe en het daar ter plaatse laten oplossen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
FAD schreef op zondag 02 november 2008 @ 13:57:
instellingen voor internet zijn in de nieuwe iphone niet te setten, deze zijn namelijk al vooringesteld door provider. Waarschijnlijk zul je 'm moeten jailbraiken en zelf instellingen zien aan te passen.
hoe bedoel je? ik kan gewoon APN instellen... en hij is al jailbroken. please, help me!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:06:
Wat zegt de helpdesk van T-mobile? Anders gewoon naar een T-mobile winkel toe en het daar ter plaatse laten oplossen.
ja, maar ik heb een SIM ONLY en een iPhone op ebay gekocht. dus dan gaan ze vast moeilijk doen.

En het is zondag...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:07:
ja, maar ik heb een SIM ONLY en een iPhone op ebay gekocht. dus dan gaan ze vast moeilijk doen.
Dan heb je inderdaad een probleem. Toch kun je ze gewoon vragen wat de instellingen zijn en wat je moet doen, vragen staat vrij.
En het is zondag...
Dan moet je dus een dag geduld hebben. Toch niet het einde van de wereld? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar waarom werkt hij wel in de iPhoen van mijn collega zonder iets in te stellen, en bij mij met een yessim niet?

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:15

Fab1Man

Live life to the fullest

Bij een xsim moet je helaas Data-roaming aanzetten. Dan pas zie je ook 3G/GPRS verschijnen. Je APN instellingen zijn:
- APN: internet
- Username: tmobile
- Password: tmobile

Je had dit zo op Google kunnen vinden, zie ModMyi.com. Daarnaast, je hebt ook zeer waarschijnlijk in het Instellingen menu geen Carrier knop. Dit komt omdat de Yessim niet goed doorgeeft wat voor simkaart je hebt. Daarom kunnen ook niet de pre-geconfigureerde instellingen van T-Mobile gebonden worden aan jouw simkaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Fab1Man op 02-11-2008 14:23 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:15:
ja maar waarom werkt hij wel in de iPhoen van mijn collega zonder iets in te stellen, en bij mij met een yessim niet?
Dat kun je toch de helpdesk vragen? Niets mis met het gebruiken van een iPhone die je er niet bij hebt gekocht.

Anyway, zie hierboven, probeer dat eens.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 02-11-2008 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Fab1Man schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:22:
Bij een xsim moet je helaas Data-roaming aanzetten. Dan pas zie je ook 3G/GPRS verschijnen. Je APN instellingen zijn:
- APN: internet
- Username: tmobile
- Password: tmobile

Je had dit zo op Google kunnen vinden, zie ModMyi.com. Daarnaast, je hebt ook zeer waarschijnlijk in het Instellingen menu geen Carrier knop. Dit komt omdat de Yessim niet goed doorgeeft wat voor simkaart je hebt. Daarom kunnen ook niet de pre-geconfigureerde instellingen van T-Mobile gebonden worden aan jouw simkaart.
Die instellingen heb ik al 1000x ingevoerd en ook al 1000x mijn telefoon opnieuw opgestard, maar helaas.
Maargoed, wat jij over die yessim zegt kan wel kloppen, die is waarschijnlijk de gene die de boel loopt op te fokken!

Er is helaas nog geen software unlock...

@ Vette tekst: kan ik dat dan niet zelf instellen oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 14:31 ]

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:15

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:30:
[...]

Die instellingen heb ik al 1000x ingevoerd en ook al 1000x mijn telefoon opnieuw opgestard, maar helaas.
Maargoed, wat jij over die yessim zegt kan wel kloppen, die is waarschijnlijk de gene die de boel loopt op te fokken!

Er is helaas nog geen software unlock...

@ Vette tekst: kan ik dat dan niet zelf instellen oid?
Heb je ook de data-roaming switch op Aan/On gezet?

Verwijderd

Topicstarter
Fab1Man schreef op zondag 02 november 2008 @ 14:33:
[...]

Heb je ook de data-roaming switch op Aan/On gezet?
wel 100x :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ok, een paar opmerkingen:
• deze vraag kan je beter in een van de Apple-fora stellen;
• kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd;
• eigen initiatief is hier een vereiste, zo had je vooraf best even met de helpdesk kunnen bellen (mits die open zijn rond deze tijden, anders had je kunnen melden dat ze niet bereikbaar zijn).

Gezien de bovenstaande punten sluit ik dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 03-11-2008 08:12 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.