Internet bizar traag naar aansluiten USB apparaat.

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 13:50
Ik heb hier een systeem met windows XP SP3 er op. Als hij totaal vers geinstalleerd is en ik sluit mijn usb hdd aan heb ik ook nog geen probleem. Maar als ik bijvoorbeeld mijn telefoon of mp3 speler er verder ook nog op aansluit zakt mijn internet verbinding qua snelheid hard in.

Ik heb mijn eigen suf gegoogled en ook met drivers en software liggen kloten.
Elke keer als de installatie vers is en ik heb het nu 3 keer geprobeert dan gaat het goed en na een week ofzo begint het geouwehoer weer.

Verwijderd

Probeer eens de USB apparaten te verspreiden over de USB hubs van je moederbord.

Verwijderd

Dag Qsys,

Hoe maak je verbinding met het internet ? Via LAN, USB, Wireless, etc.
Zijn er geen andere dingen die je internetverbinding kunnen vertragen ? Aangezien je aangeeft dat na 1 week het weer trager gaat ? Installeer je verder nog andere dingen ?

Al met al graag wat meer details in je probleem, of er moeten mensen zijn waarvoor dit herkenbaar is.
Ik draai zelf ook Windows XP SP3 met diverse USB apparaten eraan maar herken dit probleem verder niet.

Of zoals Freerk zegt probeer even uit welk USB slot deze verstoring veroorzaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 23:26 ]

• QSYS
Uhmm heb wifi via pci kaartje van asus.. maar diverse drivers geprobeert, maar probleem blijft zich herhalen helaas.. Ik snap er gewoon niks van aangezien ik er ook nergens iets over kan vinden. Nee verder installeer ik niks en ook geen virussen

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:41
Het is ook niet zo dat je telefoon een modem installeert? In een worst case scenario zou ik dit kunnen bedenken:
Telefoon+bluetooth die heb je altijd in je zak zitten, dus wanneer jij achter je PC zit is je telefoon in bereik.
Na installeren telefoon drivers wordt er automatisch een dial up modem geinstalleerd zodat je via GPRS het internet op gaat?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

met een telefoon zou dat nog kunnen .. maar een mp3 speler ?

een beetje ver gezocht wellicht, maar ik zou bijna denken dat active desktop search weer eens overijverrig was met indexeren van nieuwe appratenen

is er geen process wat helemaal uit zijn bol gaat zodra je een usb apparaat aansluit ?

[ Voor 17% gewijzigd door Fish op 02-11-2008 11:17 ]

Iperf

• QSYS
nee die active desktop search staat niet eens geinstalleerd. Heb het ook nog geprobeerd met software deinstalleren maar zelfs dat helpt niet.. Dit begint echt vaag te worden :(

• QSYS
Heb er nog steeds last van en geen oplossing kunnen vinden helaas.. Iemand anders nog ideeen?
Trouwens andere pc heeft er geen last van.

[ Voor 19% gewijzigd door QSYS op 07-11-2008 20:37 ]

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-03 17:09
Kijk eens bij apparaatbeheer op welke poort je wifi is aangesloten.
Heb je niet toevallig een (intern aangesloten) USB wifi kaartje?
Want dan word je hub misschien wel overbelast.

Probeer ook eens de officiele Intel/AMD chipset drivers te installeren ipv de ASUS drivers.

Even niets...

• QSYS
Internet is nu ook traag op deze pc zonder usb aangesloten :( Wifi is pci. Asus drivers geinstalleerd van mobo. maar geen resultaat. Upload is wel goed.. alleen download zakt echt tot op de bodem.

[ Voor 19% gewijzigd door QSYS op 08-11-2008 21:40 ]

Pagina: 1