Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Deze computer maximaliseren*

Pagina: 1
Acties:

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 15:32
Ik zit met een vaag probleem. Op het moment dat ik in Vista probeer 'deze computer' te maximaliseren, dan wordt niet heel het scherm gevuld (dit ging voorheen wel altijd goed en voor zover ik weet heb ik niets veranderd). Ik heb er al flink op gegoogled, maar omdat de zoektermen zo algemeen zijn is het lastig zoeken. Op GoT kon ik (nog) niets vinden.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten. Thanks!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11 20:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

plaats eens een screenshot, ik snap niet goed hoe het er uit zou zien

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

• Tano
http://homepage.uvt.nl/~s110985/screen.jpg

Zoals je ziet is 'deze computer' gemaximaliseerd, maar niet volledig op het scherm. Het scherm ernaast is mijn tweede beeldscherm, maar daar gebeurd hetzelfde.

Verwijderd

Kan je hem wel naar boven trekken?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:25
Vensters onder elkaar schikken staat uit? (rechtsklikken startbalk)

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt er meer op dat je de "Stacked" optie aan hebt staan via je taskbar :)
Die kun je ook Undo'en.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hEz16OiTOOusMV7u1BHcrgk3/full.png

En ik zet gelijk even het OS in de topictitel zoals in Windows Clients - Policy uitgelegd wordt (en zoals je kan zien aan de rest van alle topics hier).

[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 01-11-2008 20:13 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Tano
Excuses voor de topictitel.

Stacked staat niet aan. Ook kan ik het scherm niet verslepen (dat kan met een gemaximaliseerd scherm immers ook niet). Als ik het scherm demaximaliseer, kan ik hem wel over het hele scherm slepen en vergroten. Dan weer maximaliseren geeft weer dit rare scherm.

edit: wellicht hierboven wat vaag uitgelegd. Het is ook echt uitsluitend als ik via 'deze computer' werk. Als ik op een snelkoppeling druk naar een directory toe, dan werkt het normaal. Dat doet me denken dat er ergens iets verkeerd staat bij de instellingen van 'deze computer'.

[ Voor 65% gewijzigd door Tano op 01-11-2008 20:24 ]

Verwijderd

Je kunt hem ook niet vergroten door met je muis op de rand te gaan staan? waarschijnlijk wel, maar niet geschoten is altijd mis.

• Tano
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:28:
Je kunt hem ook niet vergroten door met je muis op de rand te gaan staan? waarschijnlijk wel, maar niet geschoten is altijd mis.
Nee, werkt ook niet helaas.

Verwijderd

Dit moet toeval zijn!

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/168amgj.png

Exact dezelfde kleur en het is geen preset :)

Ik heb misschien wel een idee hoe dat kan. Die plek is normaal gereserveerd voor de sidebar en kill dat process eens of haal het weg met MSCONFIG. Sidebar uitzetten is nog niet helemaal uit.

Of een beetje teveel ermee 'gespeeld' denk ik. Geen cleartype en een volstrekt ander lettertype en Vista is nogal gevoelig voor die dingen.

Dus als de tip niet helpt een "in place upgrade"

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 04:43 ]

Verwijderd

alt-92 schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:10:
Lijkt er meer op dat je de "Stacked" optie aan hebt staan via je taskbar :)
Die kun je ook Undo'en.
[afbeelding]

En ik zet gelijk even het OS in de topictitel zoals in Windows Clients - Policy uitgelegd wordt (en zoals je kan zien aan de rest van alle topics hier).
En waarom is die zijkant dan helemaal zwart?

Ik kan nog steeds maximaliseren als de stacked optie aan staat, ook My computer.
Even mee gespeeld ;)

Nog een idee; schale Aero eens in en uit, maar je bent je kleur dan wel kwijt.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 04:54 ]

• Tano
Cleartype inschakelen did the trick!!!
Thanks _/-\o_

Een half dagje dat niet kunnen is frustrerend, damn! :o
Pagina: 1