Hallo! Ik was eigenlijk benieuwd waarom het deleten van een eigen post niet mogelijk is. De laatste tijd ben ik aardig druk in een bepaald topic en om het netjes te houden zet ik al m'n antwoorden steeds in 1 post. Soms vergeet ik dat echter en post ik twee keer achter elkaar, wat ik niet netjes vind. Ik zou dan graag de tweede post toe willen voegen aan de eerste en 'm vervolgens deleten. Maar dat kan dus niet.
Misschien is het mogelijk het deleten van een post alleen mogelijk te maken in het geval iemand meerdere keren achter elkaar gepost heeft? Of hebben jullie een heeeeeeeeele goede reden deleten niet toe te staan? (Vast wel...
). Als je deleten aan bepaalde voorwaarden verbind, zou het toch moeten kunnen: het lijkt me logisch deleten van posts uit het verleden niet toe te staan, omdat lui dan er een zooitje van kunnen maken (om wat voor reden dan ook).
Misschien is het mogelijk het deleten van een post alleen mogelijk te maken in het geval iemand meerdere keren achter elkaar gepost heeft? Of hebben jullie een heeeeeeeeele goede reden deleten niet toe te staan? (Vast wel...