Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Deleten post niet mogelijk: waarom niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik was eigenlijk benieuwd waarom het deleten van een eigen post niet mogelijk is. De laatste tijd ben ik aardig druk in een bepaald topic en om het netjes te houden zet ik al m'n antwoorden steeds in 1 post. Soms vergeet ik dat echter en post ik twee keer achter elkaar, wat ik niet netjes vind. Ik zou dan graag de tweede post toe willen voegen aan de eerste en 'm vervolgens deleten. Maar dat kan dus niet.

Misschien is het mogelijk het deleten van een post alleen mogelijk te maken in het geval iemand meerdere keren achter elkaar gepost heeft? Of hebben jullie een heeeeeeeeele goede reden deleten niet toe te staan? (Vast wel... ;) ). Als je deleten aan bepaalde voorwaarden verbind, zou het toch moeten kunnen: het lijkt me logisch deleten van posts uit het verleden niet toe te staan, omdat lui dan er een zooitje van kunnen maken (om wat voor reden dan ook).

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Nadenken voor je post. Dat was geloof ik de officiele verklaring (en dan nog kun je je bericht editen, maar die is altijd weer terug te halen).

Deleten zou het forum juist een zooitje maken. Staat volgens mij ook in de faq, of zoek het maar eens op met de search. Staat genoeg over in ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif waarin je kunt vragen om een merge van je beide posts. Of je merged ze zelf en wijst aan welke weg moet.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12
Dit is eigenlijk meer een vraag voor Lieve Adjes :) Technisch is deleten wel mogelijk (mods kunnen het bv wel), maar je wilt het normaal gesproken echt niet aan gebruikers overlaten. Er is dan een reeel risico op een gatenkaas en discussies die niet meer te volgen zijn. Dan is een leeggeedite reactie duidelijker. Voor het enkele geval waarin het wel nuttig kan zijn zoals dubbelposts lijkt het me een feature die de moeite nauwelijks waard is vergeleken bij het alternatief om even de 2e post leeg te editen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik scheld je uit, jij leest dat, en spreekt mij aan op msn om me verrot te schelden, ik delete m'n posting en ga uithuilen bij de mond want jij bent zo gemeen en ikke nie, kijk maar in m'n posthistory

:+

Anyways, ongewenst dus, ik kan het wel moven naar LA, maar het antwoord blijft hoogstwaarschijnlijk nee :)

[ Voor 3% gewijzigd door moto-moi op 01-11-2008 19:14 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.