Ik heb allemaal mp3's in verschillende mappen gezet en mp3's die ik vet vindt de groene kleur gegeven en mp3's die ik minder vet vindt oranje. Nou wil ik alle groene mp3's in een keer selecteren en op mijn ipod zetten. Iemand enig idee hoe het moet en of het uberhaupt kan?
Ja ik doe het al handmatig maar ik heb aardig wat groene files en om die nou allemaal een voor een te selecteren.Wiethoofd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:32:
Je kan automatisch muziek en video beheren uitzetten in iTunes en dan handmatig je muziek naar je iPod slepen in iTunes om het er naar toe te synchroniseren (handmatig in dit geval dus).
Dit werkt perfect met m'n Touch.
je kunt ook 1 map importeren:
In windows: Bestand->Map aan bibliotheek toevoegen...
ik zit in leopard.tom.keim schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:39:
je kunt ook 1 map importeren:
En simpel weg de groene map vanuit finder naar je ipod slepen (dus je ipod icoontje in itunes) werkt niet?
Of als dat niet werkt, niet de map maar alle mp3's daarin selecteren en naar je ipod slepen.
Of als dat niet werkt, niet de map maar alle mp3's daarin selecteren en naar je ipod slepen.
[ Voor 36% gewijzigd door job op 01-11-2008 18:46 ]
Ik heb mp3's op naam staan en niet op kleur. Ik heb alles mooi alfabetisch.job schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:45:
En simpel weg de groene map vanuit finder naar je ipod slepen (dus je ipod icoontje in itunes) werkt niet?
Zoek naar alle mappen/files die de groene tag hebben.. deze sleep je in een lege playlist in iTunes, en deze playlist sync je weer met je iPod..
Verder is het handiger om je muziek in iTunes te beheren, dan in je Finder.. dat is ZOOO windows XP/Vista..
Verder is het handiger om je muziek in iTunes te beheren, dan in je Finder.. dat is ZOOO windows XP/Vista..
Wat is playlist sync?Eswip schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:22:
Zoek naar alle mappen/files die de groene tag hebben.. deze sleep je in een lege playlist in iTunes, en deze playlist sync je weer met je iPod..
Nah ik vindt het beheren in finder wel mooi ik heb 100 gb aan vinyl rips en het ziet er wel mooi uit om je collectie zo te zien, vindt ik dan.
Dat kan je toch wel tijdelijk over hoop gooien?Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb mp3's op naam staan en niet op kleur. Ik heb alles mooi alfabetisch.
Daarna kan je ze zo weer automatisch op naam laten sorteren.
Wat Eswip zegt is wel het meest logische.
1. Open Finder en ga naar je muziekmap.
2. Start een zoekactie en geef als argument "label" en klik dan op groen.
3. Sleep deze nummers op je iPod.
Edit: Is blijkbaar allemaal niet nodig. Gewoon in je muziekmap rechtermuisklikken en weergaveopties selecteren. Daarin kan je "label" zetten en tijdelijk daarop sorteren. Dan kan je gemakkelijk alle nummers selecteren en slepen.
En dan kan je ze ook even in een playlist zetten en dan als opmerking bijvoorbeeld "topnummers" meegeven. Daarna kan je gewoon die playlist verwijderen en een slimme playlist op je iPod maken die alle nummers met de opmerking "topnummers" gaat syncen.
Of gewoon een automatorscriptje schrijven..
1. Open Finder en ga naar je muziekmap.
2. Start een zoekactie en geef als argument "label" en klik dan op groen.
3. Sleep deze nummers op je iPod.
Edit: Is blijkbaar allemaal niet nodig. Gewoon in je muziekmap rechtermuisklikken en weergaveopties selecteren. Daarin kan je "label" zetten en tijdelijk daarop sorteren. Dan kan je gemakkelijk alle nummers selecteren en slepen.
En dan kan je ze ook even in een playlist zetten en dan als opmerking bijvoorbeeld "topnummers" meegeven. Daarna kan je gewoon die playlist verwijderen en een slimme playlist op je iPod maken die alle nummers met de opmerking "topnummers" gaat syncen.
Of gewoon een automatorscriptje schrijven..
[ Voor 23% gewijzigd door Zero Grav op 06-11-2008 02:30 ]
ik denk dat ik er naast zit aangezien niemand dit oppert...
maar: Als al je groene mp3's in 1 map staan...
kan hij niet gewoon in Itunes linksboven op bestand klikken en dan " map importeren" oid....
kan hij niet gewoon in Itunes linksboven op bestand klikken en dan " map importeren" oid....
FreeReef.nl
Dan moet je iets beter lezen want dat is al geopperdDecon Frost schreef op donderdag 06 november 2008 @ 10:04:
ik denk dat ik er naast zit aangezien niemand dit oppert...
Zero Grav's oplossing lijkt me wel goed ..
Pagina: 1