Binnenkort heb ik mijn camera nodig voor een bruiloft. Maar, ik sluit hem vanmiddag aan op de computer met USB en hij laat zich niet zien op de computer. Gebeurd vaker maar vervolgens zie ik dat hij ook niet meer aangeeft hoeveel foto's ik nog kan maken.
Helaas ben ik nog niet klaar want ook het LCD scherm achterop doet niets meer en als toetje worden foto's ook niet meer naar de kaart geschreven. Verder doet hij het alleen nog wel, tot aan afdrukken aan toe.
Reset (allebei) doet wel iets maar niets voor de beschreven problemen.
Andere accu, andere kaart en zelfs even de lens loskoppelen heeft allemaal geen resultaat.
Tja, de D90 is net uit maarre is een D70 echt al na krap 4 jaar afgeschreven?
Kan iemand mij vertellen of een reparatie nodig is, nog rendabel is en hoe lang ik mag verwachten dat deze camera mee zou moeten gaan? Ik ben er altijd heel blij mee geweest.
Helaas ben ik nog niet klaar want ook het LCD scherm achterop doet niets meer en als toetje worden foto's ook niet meer naar de kaart geschreven. Verder doet hij het alleen nog wel, tot aan afdrukken aan toe.
Reset (allebei) doet wel iets maar niets voor de beschreven problemen.
Andere accu, andere kaart en zelfs even de lens loskoppelen heeft allemaal geen resultaat.
Tja, de D90 is net uit maarre is een D70 echt al na krap 4 jaar afgeschreven?
Kan iemand mij vertellen of een reparatie nodig is, nog rendabel is en hoe lang ik mag verwachten dat deze camera mee zou moeten gaan? Ik ben er altijd heel blij mee geweest.