Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[OnsBrabantNet] Outgoing mail werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb pas geleden onsbrabantnet gekregen en het werkt allemaal best aardig, alleen heb ik momenteel problemen met het verzenden van email (in outlook), ontvangen gaat wel.

De settings die ik gebruikte toen ik nog bij mijn oude provider zat werken niet meer bij onsbrabantnet. Ik heb een eigen domain en normaal gesproken zou je zeggen dat ik incoming en outgoing mail gewoon via mijn eigen server kan regelen, het tegendeel is waar.

Ik kan echter wel via webmail mails versturen, ik kan alleen niets zien over de settings daar. Ik heb heel google al afgezocht maar zonder resultaat. Ik heb ook 'mail.onsbrabantnet.nl' al als smtp gebruikt maar ook dit werkt niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Thanks,

*Edit: Ik heb ook een standaard email adres gekregen van onsbrabantnet en hier werkt 'mail.onsbrabantnet.nl' voor incoming en outgoing wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 18:00 ]

• PeetR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:20
Bel even met de helpdesk van onsbrabantnet naar wat de smtp-instellingen van hun zijn?

Your time as a student is the best time of your life

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik ben vergeten hierboven erbij te zetten dat we uiteraard ook een mail adres van hun hebben en daar werkt voor POP3 en SMTP 'mail.onsbrabantnet.nl' wel.

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
Check hier voor blocked ports. SMTP wordt dus geblockt. Wanneer je een vast IP adres neemt (eenmalig 25 euro) dan zal SMTP niet worden geblockt...

[ Voor 26% gewijzigd door DavidK op 01-11-2008 18:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
DavidK schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:59:
Check hier voor blocked ports. SMTP wordt dus geblockt. Wanneer je een vast IP adres neemt (eenmalig 25 euro) dan zal SMTP niet worden geblockt...
Dat houd dus in dat ik verplicht 25 euro moet betalen om de mail werkend te krijgen (samen gaant met het dynamic ip adres)?

• DavidK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2022
Als jij inderdaad gebruikt wilt maken van een andere smtp mailserver (via poort 25) dan die van onsbrabantnet, dan is een vast IP adres een oplossing. Ik weet niet of je andere (mail)provider meer mogelijkheden heeft?
Pagina: 1