Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

keyboard is locked out unlock the key

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb sinds vandaag plots een probleem bij het booten. Hij geeft de foutmelding keyboard is locked out unlock the key. Natuurlijk ga ik eerst zoeken op google maar daar vind ik geen echt oplossingen. Ze spreken daar van een keyboardlock jumper op het moederbord maar die heb ik niet. Ik heb al heel de pc opengehaald en alles nagekeken. Ik heb ook al geprobeerd een ander toetsenbord te plaatsen maar hij blijft deze melding geven. Ik heb het BIOS ook al gereset. Op sommige site's beweren ze dat het zou kunnen dat je mobo defect is. Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Alvast bedankt

Mvg

de concrete foutmelding is
keyboard error
keyboard is locked out unlock the key

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er niemand een oplossing?

Mvg

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
Toets die vast zit ofzo :S ?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Svp niet zo ongedulig. Topic kicken binnen 24u wordt als onbeleefd gezien.

Begin eens met wat meer informatie te geven over je PC, toetsenbord, USB of PS2 tobo, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Misschien te voor de hand liggend maar heb je al eens een ander toetsenbord geprobeerd? ;)

• Onbekend
  • Nu online

Onbekend

...

Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?

Edit:
Spuit11 :)

[ Voor 19% gewijzigd door Onbekend op 01-11-2008 20:58 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Onbekend schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:57:
Heb je al een ander toetsenbord geprobeerd?

Edit:
Spuit11 :)
Mensen, zie OP: "Ik heb ook al geprobeerd een ander toetsenbord te plaatsen maar hij blijft deze melding geven." ;) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Onbekend
  • Nu online

Onbekend

...

Met een andere aansluiting bedoelde ik eigenlijk. Dus als je PS2 had probeer een USB en andersom.
Maar dat gaf je in je vorige post ook al aan. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:34

pistole

Frutter

"vroeger" had je op pc's een slotje wat volgens mij het toetsenbord kon blokkeren.

Wat meer details over je systeem zouden helpen, daarnaast zou je kunnen kijken of niet per ongeluk ergens een jumper op een verkeerde plek hebt gezet.

Dit is toch niet "spontaan" ontstaan?

Ik frut, dus ik epibreer

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:59:
[...]

Mensen, zie OP: "Ik heb ook al geprobeerd een ander toetsenbord te plaatsen maar hij blijft deze melding geven." ;) .
Ik bedoelde dan ook een ander type toetsenbord :)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Admiral Freebee schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:52:
Ik bedoelde dan ook een ander type toetsenbord :)
offtopic:
Is OK. Onze reacties waren net zo onduidelijk als de startpost :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT geldt net zoals op ieder andere plek dat output <= input.

Als jij ons nagenoeg niets geeft om je mee te helpen (exacte specs van je PC en toetsenbord bijvoorbeeld) kunnen wij niets zinnigs zeggen, zoals hierboven al blijkt. Bovendien verwachten we op GoT dat je zelf de moeite doet op zoek te gaan naar oplossingen en dingen te proberen - en om dat vervolgens duidelijk in een post te zetten, waar je expliciet bij meldt waar je gezocht hebt, op welke termen, wat je toen vond, wat je aan de hand daarvan probeerde en hoe je verder ging als dat geen oplossing bood. Deze topicstart bevat veel te weinig eigen inzet en gaat dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.