Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VLS] sync over netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben compleet nieuw met het streamen in VLC, maar ik heb al even ermee zitten spelen

ik heb drie systemen thuis, een xp laptop en twee vista (home) desktops, en ergens daartussen een routertje met DHCP opstaan

ik stream vanaf mijn laptop naar mijn desktops, elk type van protocol heb ik al geprobeerd (HTTP, UDP, ...)
enkel HTTP blijkt te werken, wat jammer is, want UDP zou sneller moeten zijn (hangt misschien aan de router of aan vista?)

dus, enkel via HTTP, maar dat is niet het probleem, grote video's krijg ik mooi door

maar, als ik de beide desktops bekijk, lopen ze niet helemaal gelijk, de beelden vallen niet zo op, maar als je het geluid opzet valt het wel enorm op natuurlijk

nu is de vraag, kan ik via VLC een soort van sync-garantie opzetten? dat dus de twee receivers mooi gelijk lopen

NOTE: foutje in de topictitle, ik spreek hier over VLC, niet over VLS, sorry

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 15:46 . Reden: foutje in de topictitle, ik spreek hier over VLC, niet over VLS, sorry ]