Vooraf zeg ik maar even, alles hangt af wat eigenlijk het artikel moet zeggen, ik weet niet hoe ik het moet interpreteren:
Moet ik het begrijpen als volgt: "Google kan nu PDF's die tekst EN afbeeldingen bevatten nu indexeren, want daarvoor was de OCR software te dom en hing ie zichzelf op of kon ie gewoon geen pdf's indexeren, alleen PURE tekst pdf's"
Of
"Google kan nu ook PDF's indexeren die geen tekst bevatten maar images met in die images de text" ?
Want dan denk ik dat je het beter iets kan aanpassen:
Want voor zover ik me herinner kon google wel behoorlijk goed zoeken in pdf's...
Moet ik het begrijpen als volgt: "Google kan nu PDF's die tekst EN afbeeldingen bevatten nu indexeren, want daarvoor was de OCR software te dom en hing ie zichzelf op of kon ie gewoon geen pdf's indexeren, alleen PURE tekst pdf's"
Of
"Google kan nu ook PDF's indexeren die geen tekst bevatten maar images met in die images de text" ?
Want dan denk ik dat je het beter iets kan aanpassen:
naarIn de inleiding
Tot voor kort was het onmogelijk om ingescande pdf-documenten met behulp van Google te doorzoeken. Dat is nu veranderd: door de toevoeging van ocr aan zijn instrumentarium kan Google nu ook pdf'jes met afbeeldingen doorzoeken.
Want ik vind het een beetje "wazig" in het artikel...Tot voor kort was het onmogelijk om pdf-documenten met tekst als een afbeelding met behulp van Google te doorzoeken. Dat is nu veranderd: door de toevoeging van ocr aan zijn instrumentarium kan Google nu ook pdf'jes met afbeeldingen doorzoeken.
Want voor zover ik me herinner kon google wel behoorlijk goed zoeken in pdf's...
[ Voor 7% gewijzigd door HyperBart op 01-11-2008 14:49 ]