Toon posts:

game pc goede samenstelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Ik ben bezig met het samenstellen van me game pc. Ik heb heel wat opgestoken van het ''game pc november 2008'' topic.
Ik heb de pc samengestelt op alternate. Want daar hadden ze de meeste onderedelen die ik ook zou willen hebben en de prijs is ook goed vergeleken met andere winkels.

Dit is mijn setup:

2 Samsung Spinpoint F1 HD642JJ, 640GB €130
1 Intel Core 2 Duo E8500 €179
1 asus rampage formula €279
1 Club3D HD 4870 X2 2048MB GDDR5 Dual GPU €439
1 Antec Nine Hundred Zwart €99
1 OCZ Reaper HPC OCZ2RPR10664GK €119
1 Cooler Master Real Power M620 €85
1 Sony NEC Optiarc AD-7200S €19
1 Cooler Master Hyper 212 €35
1 Logitech G15 Gaming Keyboard €69
1 Logitech G51 €109
1 Razer Diamondback 3G Frost blue €39
1 Samsung T220 €219
1 Razer eXact Mat €25
1 Sharkoon Dual CCFL Caselight €7
1 Sharkoon SATA Kabel Bulk, Rood50 cm €4,90
1 Sharkoon SATAII kabel Bulk, Rood 50 cm €4,90

Totaal €1831,8

Ik blijf nog bij de volgende vragen steken

-Ik wou graag gebruik van crossfire maken na een half jaartje dat ik een dezelfde videokaart bij zet en misschien mijn processor voor een quad processor vervang.
Kan deze combinatie dan met o.a de mobo? of raadt je echt iets anders aan.
-Zouden jullie pixel garantie voor de monitor er bij doen zo ja welk pakket?
-Is de 620watt voeding krachtig genoeg en dit ook na een half jaar met een crossfire combinatie?
-En zijn de sata kabels wel nodig want als het goed is zit er bij de mobo maar een sata kabel bij of moet ik nou inplaats van die Sharkoon SATA Kabel Bulk een Sharkoon SATAII kabel Bulk hebben voor de 2de hdd?. ik weet niet welke sata kabel er bij het moederboard zit.
- Er zit een geluidskaart bij het moederboard een SupremeFX II Audio Card is deze kaart wel goed genoeg voor het geluid onder gamen denken jullie? En dit in combinatie met de logitech g51? Of kan ik beter toch de Creative X-Fi Xtreme Gamer er bij doen?

Vergeet ik nog iets aan mijn combinatie? (Een headset heb ik niet nodig)

graag jullie hulp O+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Joostbod, GoT is niet bedoelt om een boodschappenlijstje te posten, zie : Wat is er nu anders in CSL?

We gaan er vanuit dat een tweaker zelf zijn of haar hardware uit kan zoeken aan de hand van reviews en benchmarks. Daarom gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.