Momenteel zit ik met een expresnet verbinding van telenet. Die geeft me een downloadlimiet van 20GB aan een snelheid van 15MBps. Dit abonnement kost me 42,91 euro. Nu bestaan er de shakes bij telenet digitale tv en internet (want ik heb ook digitale tv). Er zijn 2 packages die me interesseren:
- funkyshake 40 euro met 30GB download en 12MBPS donwloadsnelheid
- een shake van 30euro per maand met 5GB download en 4MBps downloadsnelheid
Ik ben een gewone internetgebruiker die dagelijks enkele uren (gemiddeld 3u/dag) surft, af en toe wat download zo zag ik op de telemeter dat ik de voorbije maanden ongeveer 3a4GB per maand downloadde. Dus de package van 30euro per maand zou voor mij geschikt zijn.
Zou ik die snelheidsverlaging 4MBPS voelen tijdens het surfen (mijn voornaamste bezighoud op het internet)? Zal een webpagina zo veel trager openen, want 1 ding waar ik me ga ergeren is dat het surfen traag zou gaan, of ga ik dat nauwelijks merken?
- funkyshake 40 euro met 30GB download en 12MBPS donwloadsnelheid
- een shake van 30euro per maand met 5GB download en 4MBps downloadsnelheid
Ik ben een gewone internetgebruiker die dagelijks enkele uren (gemiddeld 3u/dag) surft, af en toe wat download zo zag ik op de telemeter dat ik de voorbije maanden ongeveer 3a4GB per maand downloadde. Dus de package van 30euro per maand zou voor mij geschikt zijn.
Zou ik die snelheidsverlaging 4MBPS voelen tijdens het surfen (mijn voornaamste bezighoud op het internet)? Zal een webpagina zo veel trager openen, want 1 ding waar ik me ga ergeren is dat het surfen traag zou gaan, of ga ik dat nauwelijks merken?