Toon posts:

ronding in frames

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een domme vraag...

Hoe maak je zo'n kwart rondje met html in je frames. Dus dat je tussen het menu en de kop helemaal links boven nog een kwart rondje krijgt. Misschien een beetje vaag, ik zal wel even een site zoeken die dat heeft.

PCG

Verwijderd

nou doe maar met photoshop hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Om het wat duidelijker te maken: in-lineframes

Verwijderd

In je frameset kun je een extra parameter toevoegen per frame. Voeg het volgende toe, en je krijgt een ronde framesplitsing. Met angle kun je de straal opgeven van je ronding.

straight="no" angle="56px"

>:)

Verwijderd

Topicstarter
dankje :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:05 schreef The eagle het volgende:
dankje :)
Had je dat zelf niet kunnen verzinnen dan?

Verwijderd

Als je scrolling op auto of yes zet dan krijg je als het goed is ook een ronde scrollbar >:)

Verwijderd

je bedoelt zoals op deze site:
www.evenchecken.nl/

Het geheel wordt in stukken geknipt (verschillende bestanden) en weer aan elkaar "geplakt"door de plaatjes in een tabel te zetten.

Moet je maar even mee experimenteren.
't is ook mogelijk om het op te bouwen met layers. maar dat wordt alleen ondersteund door InternetExplorer (dacht ik).

Dreamweaver is hier heel handig mee!

Succes :)

edit:

nevermind

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:08 schreef Gordijnstok het volgende:
Als je scrolling op auto of yes zet dan krijg je als het goed is ook een ronde scrollbar >:)
ja maarja dat werkt weer niet goed samen met Word hé.

Verwijderd

Als je je pagina in Illustrator opent dan kun je daar met je layers klooien totdat je het gewenste resultaat hebt bereikt.

Wel even opletten dat je relatieve waarden gebruikt, voor je broncode in Illustrator.

Werkt dit niet, probeer het dan eens op te lossen in de Microsoft Management Console onder Administrative tasks. >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ja als ik relatieve waarden gebruik in Illustrator gaat m'n cd-rom speler open, maar ik doe het altijd met Paint en dan werkt het wel goed.

Verwijderd

Tom, blijkt wel weer dat je een echte professional bent op dit gebied. Uitstekende toevoeging.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:15 schreef Gordijnstok het volgende:
Tom, blijkt wel weer dat je een echte professional bent op dit gebied. Uitstekende toevoeging.
ja toch zou ik een keer jouw techniek willen toepassen, vooral door de compatibiliteit met DHTML vind ik leuk van gebogen Illustrator frames in HTML.

Verwijderd

Ja, er is alleen 1 groot nadeel, Illustrator ondersteunt nog geen DHTML, alleen maar LOL-ML. Maar daar kun je dan toch nog leuke dingen mee doen.

Heb bijvoorbeeld gezien hoe ze met LOL-ML een koffiezetapparaat aan het besturen waren, en dat allemaal via WAF.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ja maar mijn GSM ondersteund nog geen WAF, ga hem binnenkort upgraden. Dat LOL-ML is wel geinig ja, waar stond het voor? listening object location makeup language ofzo?

Maar ik heb momenteel de power van m'n LOL-ML uit een fietsdynamo, echt zwaar vet als je daar met je LOL-ML server over straat fietst die gewoon je dynamo koppelt aan internet!

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gordijnstok probeer dit eens:

SELECT koffiezetapperaat
FROM keuken INNER JOIN koffie ON (zetten = nu)
WHERE methode="LOL-ML"
:Y)

keesmo.nl 100% snowboarden

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:28 schreef keesmo het volgende:
Gordijnstok probeer dit eens:

SELECT koffiezetapperaat
FROM keuken INNER JOIN koffie ON (zetten = nu)
WHERE methode="LOL-ML"
:Y)
Alleen jammer dat die methode nu niet geheel universeel is met de W3LOL standaarden die momenteel vastgesteld zijn, je moet cascading koffiesheets gebruiken wil je die query kunnen redirecten via de innerjoin op de koffie.

Verwijderd

Dat komt omdat ze momenteel met het WAF netwerk bezig zijn, dat komt nog voor GRPZ.

En keesmo, hoe wist je die SQL query?? Dat is internet, want als je dit zelf hebt bedacht ben je best wel geniaal.

Maar die fiets is niets. We gebruiken nu ook LOL-ML op ons werk. Zodra de koffie op is gaat bij ons een seintje, dat er nieuwe gezet moet worden. Als de telefoon overgaat wordt die auto op voicemail gezet :)

Verwijderd

Maar met betrekking tot die Frames, als je nu als parameter dit gebruikt, dan krijg je golvende frames, want laten we nou niet offtopic raken met al die ingewikkelde technieken.

straight="no" angle="Sin(56)2-Log10(86,5)px"

Van je scrollknop kun je bijv. een surfboard maken. Is veel interactiever.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:31 schreef Gordijnstok het volgende:
Dat komt omdat ze momenteel met het WAF netwerk bezig zijn, dat komt nog voor GRPZ.
Onze alarminstallatie crasht alleen als die aangestuurd word door GRPZ door de innerjoins die de query uit de alarmbel haalt. Dat is kut gewoon.

Verwijderd

Dat moet je i.p.v. WAF momenteel nog tijdelijk de BLAAT techniek gebruiken. Deze is momenteel wat stabieler.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:34 schreef Gordijnstok het volgende:
straight="no" angle="Sin(56)2-Log10(86,5)px"

Van je scrollknop kun je bijv. een surfboard maken. Is veel interactiever.
Maar in principe heb je voor dat surfboardsysteem toch ook een pi getal nodig om de data uit de database te halen of niet?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 12:35 schreef Gordijnstok het volgende:
Dat moet je i.p.v. WAF momenteel nog tijdelijk de BLAAT techniek gebruiken. Deze is momenteel wat stabieler.
Nee da's troep/rommel.

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Uhm, hebben jullie die 3D-materialisatie-plotter nog niet dan? Ik animeer in 3DSMAX gewoon en bak koffie en zet 'em in de wachtrij. ;)
Extra zwart natuurlijk. Pantone Coated, natuurlijk;)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

Hoezo , alleen vanwege het feit dat deze techniek niet helemaal compatible is met Eyecandy :? Vind ik belachelijk, dan gebruik je toch gewoon Netscape Composer. :?

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 12:36 schreef Tom het volgende:

[..]

Maar in principe heb je voor dat surfboardsysteem toch ook een pi getal nodig om de data uit de database te halen of niet?
Nee als je deze namelijk in een 7 Dimensie Array plaatst kun je hem vervolgens parsen naar de browser met de BLAAT compressie, die je bij Apahatsjie kunt downloaden. Even converteren naar standaard WC formaat en klaar ben je.

Enige wat je nog moet doen is de moleculaire structuur skippen en via de core van je bi-directionele printkop aansluiten.

That's all..

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ben net een uurtje ermee bezig geweest en het werkt toch best handig ja, alleen het WC formaat is nu vrij groot, dat houd mijn fiets zowiezo niet bij. Maar ik ga hem nog even via een encryptie methode compressen zodat hij wel door de DOM-requester komt.

Verwijderd

Als je dan de Caaiper encryptie gebruikt kan je hem er wel doorheen parsen. Alleen klopt je inner join van je query voor die koffie-functie nu niet meer. Dan kom je toch weer terug op de BLAAT techniek die de dom(me) techniek wel ondersteunt.

Plaats deze query dan op je 7 dimensionale array, sorteer deze en maak hier tevens wederom een innerjoin van. Als je dit hebt gedaan kun je hem omvormen naar een stort procedure, en haal je een behoorlijke snelheidswinst in samenwerking met LOL-ML. Dus uit dat opzicht gebruik je LOL-ML serverzaait.

Dan nog even een antenne plaatsen die WAF ondersteund (kun je wegwerken in je frameconstructie), en een paar aaaa batterijen erop aansluiten, en klaar is koos.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 15:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

das allemaal wel leuk, maar hoed time je dat dan generiek?

zelf gebruik ik momenteel het liefst Cascading Timesheets, dan kan je via rules en pseudo-classes je time beter aansturen, als ik mn main-query op !important zet en mn outer-joins dan laat cascaden krijg ik al mn werk in de helft van de tijd af.
enkel jammer dat mn aural gelijk op { stress:inherit } zit.... neem dan liever { coffee-brew:decaf; }

ook kun je beter een goed account-manager verantwoordelijk houden voor alles wat er aan de clientside gebeurt, das wel zo zeker

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Meestal pak ik het zo aan met koffie-css

a:hover{style:warm; position:inhandjes, content:full}
a:visited {style:koud, position:neergezet content:leeg}
a:link {style:heet, position:neergezet content:full}

• Tom
  • Niet online

Tom

Jammer dat WAF geen Cascading Timesheets ondersteund, voorlopig plak ik alle content:decaf() functies in een array die ik dan met een loopje start. Zodra die array dan leeg ik maak ik een serverside LOL-ML procedure een nieuwe koffie-css. Die mark ik dan up via ML en diplay ik de overgebleven content van mok() in de koffie-css.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik denk alleen dat dat een beetje een omweg is zoals ik mijn methode heb ontwikkeld :?

Verwijderd

Als je deze dan ook nog combineerd met een drinken(roeren(melk{suiker(lepel(mok(koffie)))))) functie dan is het verhaal helemaal af. Dan zijn nu de echte voordelen van LOL-ML.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 14:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Als je deze dan ook nog combineerd met een drinken(roeren(melk{suiker(lepel(mok(koffie)))))) functie dan is het verhaal helemaal af. Dan zijn nu de echte voordelen van LOL-ML.
Maar kun je die ook in een 4 demensionale KML supported array gooien om die via een query te submitten naar de WAF-antenne?

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 19:55

GraasGast

Analogue Heaven

Ik krijg binnenkort een draadloze AGSL aalsluiting, met Cascading Timeslots :P

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 23 februari 2001 14:43 schreef Tom het volgende:

[..]

Maar kun je die ook in een 4 demensionale KML supported array gooien om die via een query te submitten naar de WAF-antenne?
Werkt dat met een Packet selector?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 14:44 schreef GraasGast het volgende:

[..]

Werkt dat met een Packet selector?
Dat weet ik niet, volgens Gordijnstok moet dat gesupport worden ja maar naar mijn idee krijg je een beffer over loop omdat die stort transacties niet werken in een array.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 14:43 schreef Tom het volgende:

[..]

Ja in principe kom je daarvoor wel een aantal anale en digital functies tekort. Om dat op te lossen kun je hierbij ook weer van de core gebruikmaken die wordt meegbakken in een bananenschil.

Om dit verder uit te werken koppel je het geheel via de pimpelpaarsemetgoudenrandje draad aan je meest maximale output buffer van je trapper. Zodra je deze rondtrapt zal deze een signaal versturen naar je framework van je fiets, en vandaar na de mainframe, die is ingebouwd in je zadel.

In het reparatiedoosje zitten de geheugendimms, in kanoformaat met EED.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 23 februari 2001 14:46 schreef Tom het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, volgens Gordijnstok moet dat gesupport worden ja maar naar mijn idee krijg je een beffer over loop omdat die stort transacties niet werken in een array.
niet in een array? in welk data-format word dat dan wel verstuurd? gewoon los in variabelen, en dan in korte bursts, of in een object model ofzo?

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 23 februari 2001 14:48 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ja in principe kom je daarvoor wel een aantal anale en digital functies tekort. Om dat op te lossen kun je hierbij ook weer van de core gebruikmaken die wordt meegbakken in een bananenschil.

Om dit verder uit te werken koppel je het geheel via de pimpelpaarsemetgoudenrandje draad aan je meest maximale output buffer van je trapper. Zodra je deze rondtrapt zal deze een signaal versturen naar je framework van je fiets, en vandaar na de mainframe, die is ingebouwd in je zadel.

In het reparatiedoosje zitten de geheugendimms, in kanoformaat met EED.
wat is het object model van "bananenschil" en van "zadel"??

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 14:51 schreef GraasGast het volgende:

[..]

wat is het object model van "bananenschil" en van "zadel"??
RTFM >:)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het is heel makkelijk doen, ik heb dit meerdere keren gemaakt door qt-layers te gebruiken

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 14:48 schreef GraasGast het volgende:

[..]

niet in een array? in welk data-format word dat dan wel verstuurd? gewoon los in variabelen, en dan in korte bursts, of in een object model ofzo?
Weet je dat niet :? tsss... Natuurlijk gaat dat niet zo, als je vierkantsdoperwt neemt van de maximale burnout overrunbuffer en deze door de 7 dimensionale array heenparst krijg je een bufferoutput van 12 KiloGiel. Als je deze vervolgens door je zadel parst komt het via je geheugen in het doosje uit bij je maindynamo, die hierbij het signaal verzend naar je framework, en vandaar bidirectioneel via de banenenschil met chip uitkomend in de snelbinders, die een verband hebben met je achterreflector.

• InZane
  • Laatst online: 08:44
ROFLMAO!! :)
dit is erg!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 23 februari 2001 14:52 schreef Tom het volgende:

[..]

Hmzz sorry...was wel te raden natuurlijk |:(

ik ben trouwens wel benieuwd naar de mogelijkheden van die objectmodels in een relationele database...

Verwijderd

Gewoon de search gebruiken, irri newbie >:)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 23 februari 2001 14:55 schreef GraasGast het volgende:

[..]

Hmzz sorry...was wel te raden natuurlijk |:(

ik ben trouwens wel benieuwd naar de mogelijkheden van die objectmodels in een relationele database...
The ADO object model defines a collection of programmable objects that can be used by any of the Microsoft Visual languages (Microsoft® Visual Basic®, Microsoft Visual C++®, Microsoft Visual J++); Web scripting languages such as Visual Basic Scripting Edition and Microsoft JScript®; and generally, any platform that supports both COM and Automation. The ADO object model, which contains seven objects and four collections, is designed to expose the most commonly used features of OLE DB.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 12:55

Tim Schuhmacher

abasios

soms zijn ze nog een beetje kind...

Denk dat The Eagle ( :? jaja de stopicstarte) nog veel moet leren als hij dit alles leest.

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 23 februari 2001 14:52 schreef Tom het volgende:

[..]

daar word ik nu zooo ziek van he,
van die 17-jarige gozertjes die alle vragen gelijk met rtfm beantwoorden, heb je hem yelf al eens doorgelezen (dus ook hetextendende banaan-model) :(

toevallig is bij de bananenschil het probleem dat er twee BOM's zijn allebei een aanpassing van het BOM van WC's(http://wc.irg/TR/Style/BOM/ ) anemljk het BOm van chiquita http:chsdn.chiquite.com/devellopers/bananenschil/
en van del monte (onlangs overgenomen door united fruit company, maar zn bananenschil-developers gaan open-source door via [url="http://monkeyzilla.org)"]http://monkeyzilla.org)[/url]
del monte's BOM is slechts een tijdelijk voor de banenschil4x versie met een banaan.pitjes-model voor monkeyzilla moet wel weer gewoon banaan.GetelementbyPitje(pitjesnaam) doen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Maar heb wel begrepen dat deze geen casskating stylepeanuts ondersteund. Hmmz..moet ik dan toch eventjes controleren, want het BLAAT model ondersteund deze functies wel allemaal.

Bovendien heb je die nodig voor de www-dynamo aandrijving van Tom. Dus conclusie hieruit is dat de Lust Boys divisie het niet meer aankan, i.v.m. met de Array van 7 dimensies.

Als dat idd het geval is zal de Plantium Processor van Indel het niet meer ondersteunen. Daar ga je met je WAF..

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 15:01 schreef RM-rf het volgende:
daar word ik nu zooo ziek van he,
van die 17-jarige gozertjes die alle vragen gelijk met rtfm beantwoorden, heb je hem yelf al eens doorgelezen (dus ook hetextendende banaan-model) :(
Ja maar die expansion-modeling tools vind ik nogal overbodig, daar gebruik je toch gewoon WAF voor of ben je nou echt zo stom om al je functies te voorzien van pit-tags? |:( zonder pit-tags krijg je dezelfde queryresults terug via de snelbind("er").
del monte's BOM is slechts een tijdelijk voor de banenschil4x versie met een banaan.pitjes-model voor monkeyzilla moet wel weer gewoon banaan.GetelementbyPitje(pitjesnaam) doen
Dat is wel handig maar ik kan dan geen gebruik maken van alpha(filter:banaan) functies.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik hoop dat je de patch hebt geinstalleerd voor de plantium, aangezien de zinkende komma anders een deviatie opleverd zodat de gamma-correctie niet kloppend is. Je staat anders gek te kijken als je BLAAT 8 dimensies weergeeft terwijl je 7 verwacht. Ik meende {koffie/kan/lepel/suiker=1/melk=0 }.

Alhoewel het resultaat tijdens reverse debugging wel uitgeBANaan't wordt

• Tom
  • Niet online

Tom

Shit m'n GRPZ script met BOM ondersteuning geeft constant timeouts, die triggerfuncties werken niet samen met object.make(color(yellow))... die subsets zijn dan gaar. :(

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 15:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik hoop dat je de patch hebt geinstalleerd voor de plantium, aangezien de zinkende komma anders een deviatie opleverd zodat de gamma-correctie niet kloppend is. Je staat anders gek te kijken als je BLAAT 8 dimensies weergeeft terwijl je 7 verwacht. Ik meende {koffie/kan/lepel/suiker=1/melk=0 }.

Alhoewel het resultaat tijdens reverse debugging wel uitgeBANaan't wordt
Patch heb ik idd geinstalleerd, alleen gaf die de volgende melding "druif-stack dump could not be found at heks address: #FF0000"

Vaag idd.

Verwijderd

Ach wat doen jullie allemaal flauw tegen die jongen :(

De oplossing:
Klooi net zolang met je beeldscherminstellingen totdat je browser een mooie curve geeft !

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 15:18 schreef Gordijnstok het volgende:
Patch heb ik idd geinstalleerd, alleen gaf die de volgende melding "druif-stack dump could not be found at heks address: #FF0000"
Je moet wel de lege waardes met een clean() de handel processen, dat met een loopstok() door je virtual array heenwandelen.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 15:20 schreef Mikedigi het volgende:
Ach wat doen jullie allemaal flauw tegen die jongen :(

De oplossing:
Klooi net zolang met je beeldscherminstellingen totdat je browser een mooie curve geeft !

Waarom klooien, door de nieuwe 7 dimmensie arrays hebben we die nieuwe functies in de frameset erbij gekregen. 2 parameters toevoegen en je kunt rondingen in je frames aanbrengen.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 15:20 schreef Tom het volgende:

[..]

Je moet wel de lege waardes met een clean() de handel processen, dat met een loopstok() door je virtual array heenwandelen.
Ik had de slurp functie gebruikt. slurp(druif.stackdump), dit werkte prima, alleen is nu mijn frameset niet meer bidirectioneel bereikbaar, dus vandaar die WAF technologie, gecombineerd met de LOL-ML en het probleem was opgelost. Vooral die AMD dingen met 7D Now! Technology werken hier heel goed bij.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 15:25 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Ik had de slurp functie gebruikt. slurp(druif.stackdump), dit werkte prima, alleen is nu mijn frameset niet meer bidirectioneel bereikbaar, dus vandaar die WAF technologie, gecombineerd met de LOL-ML en het probleem was opgelost. Vooral die AMD dingen met 7D Now! Technology werken hier heel goed bij.
Oh dan is het goed, want je subsets moet je altijd vooraf defineren zodat er geen binaire heksdump datatroebel() tussenzit, dan heb je grotere kan op CRC error-antennes.

Verwijderd

Maar Tom dat kan ook verkeerd uitpakken als je de DC-parameter verkeerd output !
Dan kan het gebeuren dat de cvorm de rest van de arrays gewoon dissortinaal uitpoept !

Verwijderd

Klopt, maar vergeet niet dat je door de stort procedures de stack dump banenendruif in het framework van je fiets kunt plaatsen.

Deze worden uiteindelijk afgehandeld door de trapperbuffer met sandaalklipjes.

Het probleem met bufferoverflow kun je als volgt oplossen, gewoon een maandverbandje op beide trappers plakken, wat er overflowed wordt nu dan opgenomen, zonder datalekkages.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 23 februari 2001 15:28 schreef Mikedigi het volgende:
Maar Tom dat kan ook verkeerd uitpakken als je de DC-parameter verkeerd output !
Dan kan het gebeuren dat de cvorm de rest van de arrays gewoon dissortinaal uitpoept !
Shit ja daar heb ik geen rekening mee gehouden met het huidige LOL-ML script |:( misschien helpen een paar regular bananen-scheitexpression dingetjes zodat ik de trappers kan extenden?

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik denk dat Gordijnstok z'n oplossing beter is dan een regular bananenexpressie.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 15:31 schreef Tom het volgende:
Ik denk dat Gordijnstok z'n oplossing beter is dan een regular bananenexpressie.
Dank u, ik heb niet voor niets gestudeerd aan de internetacademie van Nederland. Ik weet dat soort zaken gewoon.

Verwijderd

ja maar gordijnenstok vergeet de ik#@ben#$newbie#$-array !
Die kan echt verkeerd uitpakken met die output stack "Bill" dump "Gates" met window machines hoor !

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 23 februari 2001 15:14 schreef Tom het volgende:

[..RM-rf werd ziek van rtfm--gezeik ..]

Ja maar die expansion-modeling tools vind ik nogal overbodig, daar gebruik je toch gewoon WAF voor of ben je nou echt zo stom om al je functies te voorzien van pit-tags? |:( zonder pit-tags krijg je dezelfde queryresults terug via de snelbind("er").
[..]

Dat is wel handig maar ik kan dan geen gebruik maken van alpha(filter:banaan) functies.
och het is alles best lastig om als beginner hier zicht op te krijgen, eerlijk gezegd mogen wij als WAF-develloppers ook wel de verantwoordelijkheid nemen om een groter publiek hiervan kennis te doen nemen, net als met HTMl, eigenlijk reuze simpel, als je er effe een paar uurtjes de tijd voor neemt om te leren
Op vrijdag 23 februari 2001 15:00 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
soms zijn ze nog een beetje kind...

Denk dat The Eagle ( :? jaja de stopicstarte) nog veel moet leren als hij dit alles leest.
The Eagle hoeft niet direct de kennis te hebben die we nu ten toon stellen, het is eigenlijk belangrijker om een eerste inzicht te krijgen in de uitgangspunten van de hele techniek, het modificeren van convulsiepunten komt dan vanzelf

Verwijderd

juist :)

Verwijderd

Hoewel die 7 dimmensionale arrays toch wel wat tijd vergen voor het koppelen van hybridefietskoplampelectriciteitsdraadjeshulzen. Dit kan allemaal serious shit zijn voor iemand die niet weet hoe hier mee om te gaan. Gelukkig zijn er boeken te koop over deze fascinerende technieken bij www.hol.com

Verwijderd

Ronding in frames > Hou een een magneet naast je beeldscherm, krijg je ook meteen je meegevormde scrollbalk.

Verwijderd

kijk snoer dat is nou de beste oplossing die ik tot nu toe gehoord heb !

• Tom
  • Niet online

Tom

Hoe haal je die magneet door de gateway dan?

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
* McVirusS raakt vet in paniek hier

Ik dacht altijd dat ik er aardig wat vanaf wist....maar als ik dit allemaal hoor ga ik me toch zorgen maken over m'n toekomst....waar kan je dit allemaal lezen? Misschien ga ik dan wel weer terug naar school......*paniek*.

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 16:01 schreef McVirusS het volgende:
* McVirusS raakt vet in paniek hier

Ik dacht ik er aardig wat vanaf weet....maar als ik dit allemaal hoor ga ik me toch zorgen maken over m'n toekomst....waar kan je dit allemaal lezen? Misschien ga ik dan wel weer terug naar school......*paniek*.
Komt omdat je idd een newbie bent >:) Als je je wat meer hat beziggehouden met druifmoleculaire zaken, dan had je het wel gered.

• brammetje
  • Laatst online: 12-01 11:31
hoeveel notes hebben jullie onderhand??

(Hoeveel notes heb ik?)

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
Zijn daar nog beetje goede tutorials over te vinden op WAF ofzo? Geen boeken alstjeblieft, dat leest zo moeillijk in bed.

• Tom
  • Niet online

Tom

Gordijnstok heeft 2 notes.
Ik had er heel veel, maar wie heeft ze gedelete? :(

Verwijderd

Topicstarter
Jo ho, wacht ff.

Ik ben nog maar zo'n kotertje van 13 jaar jongens. En het ergste is dat het me nog steeds nog niet gelukt is. En nog erger is dat ik naar de bieb ben geweest en ff in van die reusachtige boeken ben gedoken om het op tezoeken. En zelfs daarin stond nog geen eens een zin over frames. Daar waren ze wel op een heel laag niveau. Maarja, nu ik nog steeds geen stom regeltje kan invoegen in mijn site vraag ik het maar aan jullie, Het probleem was eigenlijk: ik had het gewoon ingevoegd maar er veranderde niets dus geef ik jullie mijn index.html hier en vraag ik jullie waar ik het moet invoegen. Misschien is dit wel een beetje heel erg triest maarja.

----------------------------
<html>

<head>
<title>Welkom op PCG SITE - PCG productions 2000</title>
</head>

<frameset cols="150,*" framespacing="0" border="0" frameborder="0">
<frame name="Menu" scrolling="auto" noresize target="ronder" src="Inhoud.htm">
<frameset rows="23%,*">
<frame name="rboven" target="ronder" src="Bovenkant.htm" scrolling="auto">
<frame name="ronder" src="Beginpagina.htm" scrolling="auto" target="_self">
</frameset>

</html>
----------------------------

PCG

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Serieuze tip, ga naar een willekeurige site met Frames en strip deze geheel. Bekijk dan de bron code en vergelijk deze met jou code. Dan leer je een heleboel. Je ziet wat bij jou ontbreekt en je kan beredeneren wat waar nodig is.

Met www.lachvandedag.com krijg je van mij een simpel siteje cadeau, have fun debugging. :)
* Delerium heeft zo ook leren HTMLén

Verwijderd

Of nog beter, en deze tip geeft ik ontzettend veel mensen. Koop het boek van Peter McKentie. Het is het beste boek voor beginnelingen om html te leren. Het is overzichtelijk, makkelijk geschreven en nog mooi gecoat ook .. :)

Verwijderd

arme jongen lol. je leert het wel kerel, ga maar een boek lezen ofzo. als je hulp nodig hebt, druk effe op search en als je er echt niet uitkomt ask mij dan maar ofzo.

btw. wtf zijn notes? ik had die post doorgelezen maar ik snap er nog steeds geen hout van. notes zijn roddelposts :?

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op vrijdag 23 februari 2001 23:34 schreef GRRR het volgende:
arme jongen lol. je leert het wel kerel, ga maar een boek lezen ofzo. als je hulp nodig hebt, druk effe op search en als je er echt niet uitkomt ask mij dan maar ofzo.

btw. wtf zijn notes? ik had die post doorgelezen maar ik snap er nog steeds geen hout van. notes zijn roddelposts :?
Nee, meer een soort chatbox voor admins :P

Verwijderd

hmm ik snap het nu ik het beter lees. ben beetje duf soms }:O :P

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

DAMN,
* Hangloozz heeft pijn in de buik van het ROFLMAO-en :D
wat een prachtig verhaal:)
dat gaat ik even opslaan voor het nageslacht :)

ehh, nou dat was het wel weer.. :?

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Even een opmerking, op de eerste pagina wordt een voorbeeldje gegeven met een sin, maar wanneer je de wordtel van een inverse tangens doet krijg je echt een mooier resultaat... de meeste profs doen het ook zo, dus Tom etc, ik had verwacht dat jullie dat wel wisten...

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 25 februari 2001 00:18 schreef dannydude het volgende:
Even een opmerking, op de eerste pagina wordt een voorbeeldje gegeven met een sin, maar wanneer je de wordtel van een inverse tangens doet krijg je echt een mooier resultaat... de meeste profs doen het ook zo, dus Tom etc, ik had verwacht dat jullie dat wel wisten...
ja dan crasht mijn LOL-ML :(

Verwijderd

Op zondag 25 februari 2001 00:57 schreef Tom het volgende:

[..]

ja dan crasht mijn LOL-ML :(
dat probleem had ik idd ook eerst, maar als je dan een multi-inversal filter zet op de foreign key van de x-layer, gaat ie zichzelf herstellen, probeer maar es...

Verwijderd

De topicstarter is hier dus flink gedist :D

Verwijderd

ik kreeg dit topic btw toegestuurd van iemand die zei dat dit wel lachen was :D

dus ik zocht niet zelf naar ronde frames ofzow :D

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nee maar je bent wel fijn gestoord door een topic van 9 maanden oud omhoog te schoppen.. dat je topics zoekt om te lachen prima, 'post reply' moet je de volgende keer achterwegen laten.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.