Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Hallo allemaal,

Zojuist een TomTom One v4 gekocht met 1GB geheugen. Nu wil ik eens kijken of het mogelijk is om hier een grotere geheugenkaart in te bouwen (2 of 4 GB) om hier straks andere kaarten op te kunnen zetten. Ik weet alleen niet of dit mogelijk is. Wilde hem eens open schroeven maar zie gek genoeg nergens schroefjes of iets..? :S

Heeft iemand hier ervaring mee of iemand tips/suggesties? Uiteraard zal ik mijn bevindingen hier posten.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je topic opende? :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• oochiewallie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-08 10:32
Ik heb geprobeerd om die grote ronde speaker aan de achterkant lost te krijgen, dit lijkt de enige toegang tot het binnenwerk van de One v4. Maar zonder succes. Lijkt me dat er toch een mogelijkheid moet zijn om dit ding open te krijgen (voor reparaties door TomTom zelf b.v.).

Ik kan overigens nergens terugvinden wat voor geheugenkaartje er nu eigenlijk in zit. Vermoed een SD-kaartje. Maar zodra ik hem open heb, zal die toch ergens moeten zitten. Lijkt me dan niet zo lastig om deze te vervangen.

Ik ga nog eens verder kijken hoe dat ding open te krijgen. Als iemand in de tussentijd nog ideeën heeft, dan hoor ik het graag.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Intern geheugen is eMMC. Bijvoorbeeld Samsung MoviNAND of Sandisk iNAND.
[edit]
Paar naaktfotos op http://www.tomtomax.fr/forum/viewtopic.php?f=130&t=6369

[ Voor 36% gewijzigd door MSalters op 04-11-2008 11:29 ]

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein