Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Expresscard en PCMCIA kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem ik heb een draadloze internet kaart met als connector: PCMCIA alleen mijn laptop ondersteund alleen Expresscard en pakt dus deze PCMCIA kaart niet. Is er eventueel een converter om mijn PCMCIA kaart aan te sluiten op een Expresscard aansluiting. (Heb gezocht maar kon niets vinden) Of is er een andere oplossing om deze kaart te gebruiken op mijn laptop.

Alvast bedankt!!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Er zijn wel converters te koop, zo heb ik er een tijd geleden eentje via ebay gekocht. Echt handig is het niet, maar het voldoet. Handiger is het om een expresscard te kopen.

Afbeeldingslocatie: http://nlih.merchantrun.com/ImageHosting/ViewImage.aspx?GlobalID=1003&MerchantID=610&ImageID=22&DisplaySize=-1

Maar heeft je laptop niet standaard al een wirelesscard onboard :?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft wel standaard WIFI aan boord alleen dit is een PCMCIA kaart om mobiel te kunnen internetten. Maar ik zal eens kijken op ebay bedankt in iedergeval :) _/-\o_ !

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:48:
Hij heeft wel standaard WIFI aan boord alleen dit is een PCMCIA kaart om mobiel te kunnen internetten. Maar ik zal eens kijken op ebay bedankt in iedergeval :) _/-\o_ !
Het is echt onhandig om met zo'n groot lomp ding aan je laptop te hebben, je kan dan beter een usb "ding" hebben, veel providers bieden zo'n ding wel aan. Maargoed, je kan altijd zo'n converter kopen.

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:00:
[...]

Het is echt onhandig om met zo'n groot lomp ding aan je laptop te hebben, je kan dan beter een usb "ding" hebben, veel providers bieden zo'n ding wel aan. Maargoed, je kan altijd zo'n converter kopen.
Dat klopt zeker.. Alleen had hiervoor een andere laptop waar dus deze pcmcia perfect in paste en ook werkte. Maar toen overgestapt op een nieuwe laptop en dat werkt helaas weer niet. Zijn helaas niet echt hele goedkope oplossingen jammer maja..
Pagina: 1