Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Davilex conveert bedragen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb 2 versies van Davilex Facuur.
Nu heeft Factuur 2000 een hele tijd goed gewerkt, maar ik wilde een nieuwe factuur invoegen en toen werden alle bedragen in mijn facturatiesysteem ineens gigantisch verhoogd.

Ik zou nu meer dan 3,8 miljard euro verdient hebben, terwijl hier dus niks van klopt.

Stel ik voer een uurprijs in van 110, dan zou het moeten zijn: € 110,00, maar Davilex maakt er nu € 110.000 van.
Dit is nu ook bij de nieuwe versie van Davilex. Hier heb ik hetzelfde probleem.

Kan het zijn dat er een trojan of virus op mijn computer zit? Office Excel zei ook al dat hij moeite had om (volgens mij) de euroconversietool te laden, dat hier een fout in zat of iets dergelijks, terrwijl die ook altijd goed heeft geladen.

Ik heb met Norton mijn hele systeem gescand, maar helaas geen resulaten.
Iemand die kan helpen?

Anders zal ik maar mijn gehele pc opnieuw installeren en daarbij ook mijn facturen opnieuw moeten inboeken...

Alvast bedankt,
Sander

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je niet ergens je landinstellingen in Windows aangepast waardoor punten en komma's van waarde verwisseld worden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf niet, het probleem is ook dat het op 2 computers hetzelfde gebeurd.
Wel heb ik last gehad van SillyDC 'virus'. Misschien dat deze er iets mee te maken heeft gehad?

Ik zal even de landinstellingen bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
Nu stond er bij decimaal teken inderdaad een punt ipv van een comma. Heel raar, zal wel door het virus komen neem ik aan. Gelukkig zijn alle cijfers weer normaal nu. Hartstikke bedankt!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 20:33 ]