Toon posts:

Tv-Tuner met gele verticale strepen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe Dell XPS 420 pc van zo'n 1,5 maand oud. Er zit een TV kaart (geen idee van wie of wat) met afstandbediening (deze is van Dell zelf) bij die tot een week terug uitstekend werkte in Windows Media Center. Alleen heb ik nu last van verticale gele dunne strepen die doorgaan tot bijna het midden. Alleen in het midden is er een klein deel waar het niet doorgaat. Ik heb geen idee hoe dit zou kunnen komen, zal dit aan me tv kaart liggen? Of me videokaart? Wanneer ik dezelfde tv kabel in de tv stop doet ie 't wel gewoon uitstekend.

Iemand enig idee?

Mvg,
Lars.

P.s. Hier een screenshot: Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/696/gelestrepencv4.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/images/thpix.gif

• Dhr_Soulslayer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-11 14:43
Wat je zou kunnen proberen is terug te gaan via een restore point naar een datum dat het wel werkt. Recentelijk misschien aparte of exoctische software geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Euhm, is idd een goed idee. Danwel direct 't volgende probleem: Vista. Ik kan niet meer mijn config. scherm in.. :X

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer 't wel via zoekfunctie in start, stom.:p Ik ga 't even proberen!

• Dhr_Soulslayer
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:43:
Euhm, is idd een goed idee. Danwel direct 't volgende probleem: Vista. Ik kan niet meer mijn config. scherm in.. :X
Ben je wel admin op dat systeem dan?
Ik kan op elke Vista bak hier het config scherm in...
Zet hem anders even op klassiek menu start...Is misschien makkelijker werken..

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik ben admin, 't is gewoon mijn eigen pc enz. Maar 't is gewoon de welbekende ' windows verkenner werkt niet meer' fout. Geen idee hoe ik dat oplossen moet. En ook om die reden en de rede zoals hierboven blijft Vista een laggertje; ik heb systeemherstel uitgevoert, maar na het opnieuw opstarten zegt hij: Systeemherstel mislukt. Maarrr, toch is het probleem opgelost..

Heel erg bedankt!

Mvg,
Lars.

• Dhr_Soulslayer
Nou kijk das mooi om te horen...Mja Vista blijft een geval apart...
Pagina: 1