Heb nu sinds 2 dagen een macbook en bevalt me goed. maar in windows via bootcamp heb ik geen 2de muisbutton op de trackpad zoals ik die wel kan activeren in OS/X. Hoe kan ik dit aan krijgen?
Een losse muis eraan hangen.
Sign here please
twee vingers op je trackpad zetten en dan met een andere hand tikken? of option-click?
In de trein niet echt een optieMonsie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:28:
Een losse muis eraan hangen.
er is geen mogelijkheid om net zoals in mac os de recht onderkant hoek voor rechter muisknop te gebruiken?stef-o schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:32:
twee vingers op je trackpad zetten en dan met een andere hand tikken? of option-click?
Met de drivers van bootcamp kan je toch ook tweevinger-klik in Windows werkend maken?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Nee, dat kón ooit, tegenwoordig zit het er niet meer in. (Kan het in ieder geval niet terugvinden in de 2.1 drivers.) Vraag me niet waarom, want ik mis het ook erg in Boot Camp...
Twee vingers op het touchpad, en dan klikken, dat is de enige manier die nog lijkt te werken. Erg vervelend en best onbruikbaar in veel situaties.
Twee vingers op het touchpad, en dan klikken, dat is de enige manier die nog lijkt te werken. Erg vervelend en best onbruikbaar in veel situaties.
[ Voor 29% gewijzigd door --MeAngry-- op 31-10-2008 21:55 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Zag dat inderdaad net in een filmpje op youtube, dit is de standaard apple instelling voor bootcamp!Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:57:
Bij mij werkt het pas met 3 vingers + click
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
damn, sommige dingen vind ik echt waardeloos van apple, fftjes red alert 3 op je macbook in de trein is er niet bij, want tja je moet ff 2 vingers op je trackpad houden en dan klikken wilt het werken.
Sowieso valt het me op dat de trackpad veel minder accuraat en prettig werkt in bootcamp, maarja heb toch nodig als ik erop wil gamen afentoe
Sowieso valt het me op dat de trackpad veel minder accuraat en prettig werkt in bootcamp, maarja heb toch nodig als ik erop wil gamen afentoe
Wat let je dan om een muisje van een paar euro te kopen als je er op wilt gamen? Je hebt echt kleine muisjes, zelfs draadloos, hiervoor.
ik heb wel een muis, maar als je gewoon niet de plek hebt om die muis te gebruiken werkt dat nog minder
, het komt maar al te vaak voor dat ik geen goede ondergrond ervoor heb
Het is gewoon makkelijker als je geen externe muis nodig hebt soms heb je gewoon de plek er niet voor. Wel jammer van apple dat ze gewoon niet mee willen werkenrhodium schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 04:24:
Wat let je dan om een muisje van een paar euro te kopen als je er op wilt gamen? Je hebt echt kleine muisjes, zelfs draadloos, hiervoor.
Het werkt dus wel, het is alleen niet zo makkelijk als in OS X. Als je wilt dat je laptop feilloos werkt voor gaming onder Windows, dan moet je geen Apple kopen en vervolgens lopen klagen.B0MBACI schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:49:
[...]
Het is gewoon makkelijker als je geen externe muis nodig hebt soms heb je gewoon de plek er niet voor. Wel jammer van apple dat ze gewoon niet mee willen werken
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
vind ik beetje een bull opmerking, het is gewoon een intel laptop en is perfect capable voor al die dingen, het is puur een driver prob, de driver voor osx voor de trackpad is gewoon beter. Alsof je per definitie er niet vanuit mag gaan dat je niet kan gamen op een mac.breinonline schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:54:
[...]
Het werkt dus wel, het is alleen niet zo makkelijk als in OS X. Als je wilt dat je laptop feilloos werkt voor gaming onder Windows, dan moet je geen Apple kopen en vervolgens lopen klagen.
Zijn er toevallig geen 3rd party apps?
Waarom mag ik niet genieten van twee besturings systemen? Omdat jij dat vindt....breinonline schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 15:54:
[...]
Het werkt dus wel, het is alleen niet zo makkelijk als in OS X. Als je wilt dat je laptop feilloos werkt voor gaming onder Windows, dan moet je geen Apple kopen en vervolgens lopen klagen.
Het is gewoon een driver die apple zou kunnen uitbrengen, maar dit (voorlopig) niet doet en daar mag ik over klagen al denk jij daar anders over
Apple maakt het complete systeem niet voor Windows, ze bieden wel een extraatje: dat je dat toch kan draaien. Dat kan je bull vinden, ik vind het een zeer logische keuze van Apple. Dat het ding het verder technisch kan is absoluut waar.Sn0wblind schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:02:
[...]
vind ik beetje een bull opmerking, het is gewoon een intel laptop en is perfect capable voor al die dingen, het is puur een driver prob, de driver voor osx voor de trackpad is gewoon beter. Alsof je per definitie er niet vanuit mag gaan dat je niet kan gamen op een mac.
Jullie mogen best klagen en zoveel OS'en draaien als je wilt. Ik vind het echter logisch dat Apple jullie niet helpt aan een superlaptop voor Windows, ze willen immers hun eigen OS verkopen. Ze geven trouwens ook geen ondersteuning voor Linux, daar kan je dan ook over klagen...B0MBACI schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:24:
[...]
Waarom mag ik niet genieten van twee besturings systemen? Omdat jij dat vindt....
Het is gewoon een driver die apple zou kunnen uitbrengen, maar dit (voorlopig) niet doet en daar mag ik over klagen al denk jij daar anders over..
Wat mij betreft mag het nu ook weer ontopic trouwens
[ Voor 35% gewijzigd door breinonline op 01-11-2008 16:30 ]
*Hint*
http://www.geocities.com/pronto4u/applemouse.html
Ik heb twee dagen terug hetzelfde probleem ervaren. Dit tooltje naar een plek op je HDD kopieren, en zorgen dat deze bij het opstarten van Windows wordt ingeladen met als extra parameter ' /S '
Veel succes! (Dit heeft bij mij geholpen!!)
Ik heb twee dagen terug hetzelfde probleem ervaren. Dit tooltje naar een plek op je HDD kopieren, en zorgen dat deze bij het opstarten van Windows wordt ingeladen met als extra parameter ' /S '
Thx eindelijk een nuttige reactie !Charles Nasi schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:33:
*Hint*
thanks, dit helpt zeker!Charles Nasi schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 16:33:
*Hint*
Pagina: 1