Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug/FEAT?] Zoeken op numerieke naam

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Titel zegt denk ik al een hoop :)

Er loopt hier een gebruiker rond met de naam '10110001'. Echter als ik ga zoeken op die naam dan denkt hij dat het een userid is en gaat zoeken op dat niet bestand userid.

Is er geen mogelijk om een button neer te zetten om op ID zoeken uit te zetten?

browser etc doet weinig van doen denk ik maar is ie7 op winxp; firefox op linux doet hetzelfde hier.

• Heikanu
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:31
Aangezien dit vast niet vaak voorkomt, misschien kun je gewoon zoeken naar die user en dan zijn userid gebruiken in de search op het forum ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Heikanu op 31-10-2008 17:42 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Het is hier niet vaak voorkomend misschien; maar op forums met een andere doelgroep misschien wel.

Het gaat niet om het belang van alleen GoT maar om het belang van Parse in het algemeen; er zijn vast wel community's in de toekomst die gebruik van parse gaan maken die wel meerdere numerieke users hebben.

Daarbij kun je wel "hacks" gaan verzinnen om het probleem op te lossen e.d. maar een nette manier zou beter zijn. Crisp word ook niet goed van alle IE hacks die hij moet toepassen dus ik denk dat hij wellicht hier ook wat in ziet ;)

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
RedHat schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:29:
Het is hier niet vaak voorkomend misschien; maar op forums met een andere doelgroep misschien wel.

Het gaat niet om het belang van alleen GoT maar om het belang van Parse in het algemeen; er zijn vast wel community's in de toekomst die gebruik van parse gaan maken die wel meerdere numerieke users hebben.
Parse is hier op Tweakers geen partij meer. De broncode van react is gekocht en wordt in eigen beheer verder doorontwikkeld. Daar gaat momenteel niets meer van terug naar Parse heb ik het idee. Ik heb crisp wel eens horen zeggen dat de software inmiddels al behoorlijk herzien is op veel punten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie dat ik de quote-truuk blijkbaar nog in het searchformulier moet inbouwen :P

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

En fixed in SVN :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.