Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schijfcontrole in 't zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer schijf controle laat doen dan wordt (bij opnieuw opstarten) de schijf controle gedaan op een zwart scherm. Vroeger kon je het verloop (stappen) van de schijf controle volgen op een blauw scherm ...
Heeft iemand van jullie een idee hoe dit zou komen en hoe ik dit zou kunnen oplossen ?

Alvast bedankt !
Greets, lotusbad.

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 16:32
Beetje meer Info zoals Systeem Specs en Windows versie zou makelijk zijn.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:50:
Als ik mijn computer schijf controle laat doen dan wordt (bij opnieuw opstarten) de schijf controle gedaan op een zwart scherm.
Klopt.
Dat is de Grafische pre-logonmode, vergelijkbaar met je bootscreen.
Vroeger kon je het verloop (stappen) van de schijf controle volgen op een blauw scherm ...
Heeft iemand van jullie een idee hoe dit zou komen
Onder Windows 98 was dat blauw, ja. En met XP ook.
en hoe ik dit zou kunnen oplossen ?
Wat zou je eraan willen oplossen dan? ;)

En over welke Windows variant hebben we het hier eigenlijk?

[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 31-10-2008 15:53 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Hij ziet totaal niets volgens mij, dat is wat hij eraan wil oplossen. Terwijl vroeger de voortgang netjes gevolgd kon worden op blauw scherm.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maar dat weet je niet, want de topicstarter geeft eigenlijk te weinig info.

Wie weet staat z'n monitor wel gewoon uit :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Idd, alles zeer vaag en zal waarschijnlijk zijn monitor zijn die uitstaat idd ^^
Pagina: 1