Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een systeem aan te schaffen die zo goed als identiek is als het systeem uit de best buy guide van september.

Nu vroeg ik mij af, heb ik daadwerkelijk zo een zware voeding nodig indien ik absoluut niet van plan ben er een tweede kaart bij te prikken? hier even een overzicht van wat er in mijn kast komt te hangen.

Processor Intel Core 2 Duo E8500
Moederbord Gigabyte GA-X48-DQ6
Geheugen OCZ Reaper 4GB (2x 2GB) DDR2
Videokaart Club3D HD4870 X2
Geluidskaart Creative X-Fi Xtreme Gamer
Harde schijf Samsung Spinpoint F1 750GB
Dvd-brander Lite-On LH-20A1S
Voeding .....
Behuizing Antec Performance One P182

Alvast bedankt voor de reacties!

*Edit
Ik had deze voeding in gedachte
Corsair CMPSU-650TX Sata8x ATX12V 2.2, ATX 2.03, EPS
zal het systeem hier goed op draaien?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 13:46 ]

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-05 19:59
Ik denk niet dat je het met een accu van 650watt gaat redden ;)

Voor meer info:

Welke voeding heb ik nodig? Deel 20

één is geen, twee is één

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-04 22:31
650watt a-merk voeding met een goed amperage op de 12v is ruim voldoende.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik zie de link niet naar Processors, Moederborden & Geheugen, dit is eerder Overige Hardware...
Zoals Wackoz al zei: er is een speciaal topic voor voor dit soort vragen (Welke voeding heb ik nodig? Deel 20). Vergeet niet de volledige specificaties te posten (juiste namen gebruiken is ook handig, Intel Core 2 Duo E8500 in plaats van Duo core 8500), ook harde schijven etc. hebben elektriciteit nodig. Met "en de rest" zijn we niet veel.
Verder is een accu voor laptops en een voeding voor desktops.

[ Voor 3% gewijzigd door Malantur op 31-10-2008 13:26 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:26:
Ik zie de link niet naar Processors, Moederborden & Geheugen, dit is eerder Overige Hardware...
Zoals Wackoz al zei: er is een speciaal topic voor voor dit soort vragen (Welke voeding heb ik nodig? Deel 20). Vergeet niet de volledige specificaties te posten (juiste namen gebruiken is ook handig, Intel Core 2 Duo E8500 in plaats van Duo core 8500), ook harde schijven etc. hebben elektriciteit nodig. Met "en de rest" zijn we niet veel.
Verder is een accu voor laptops en een voeding voor desktops.
Lol ik heb mijn topic geopent bij videokaarten. Dat hij vervolgens hiernaartoe word gestuurd, lijkt mij niet mijn fout? Daarbij verwijs ik naar het systeem uit de best buy guide van september, en dus heb ik deze onderdelen in mijn kast hangen. En ten slotte begrijp ik niet vanwaar de uitleg dat een laptop en een pc beide een accu nodig hebben.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:37
Als de meeste dingen uit de BBG komen, waarom doe je dan niet even copy paste? Nu moet iedereen op zoek gaan naar de BBG die jij bedoelt (welke maand, welk systeem)...

Ter verduidelijking van het accu:
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:12:
Ga ik met een accu van 650watt mijn Duo core 8500, 4780X2, en de rest goed kunnen voorzien van genoeg stroom?
Een accu is voor een laptop, een voeding is voor een desktop. Jij bedoelt een voeding van 650W, geen accu van 650W.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Verwijderd

Topicstarter
Malantur schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:41:
Als de meeste dingen uit de BBG komen, waarom doe ja dan niet even copy paste? Nu moet iedereen op zoek gaan naar de BBG die jij bedoelt (welke maand, welk systeem)...

Ter verduidelijking van het accu:

[...]

Een accu is voor een laptop, een voeding is voor een desktop. Jij bedoelt een voeding van 650W, geen accu van 650W.
Okay excuses hiervoor.
Zal even een copy paste doen in mijn begin post.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In Welke voeding heb ik nodig? Deel 20 staan een boel tips om je duidelijkheid te verschaffen wat voor voeding je nodig hebt :)

Wil je het verbruik van je huidige weten, hang er een stroommeter aan en je kunt het aflezen.

Omdat dit zaken zijn die met wat eigen inzet prima zelf op te lossen zijn gaat deze op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.