Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thunderbird en Live-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zijn er ook twaekers die thunderbird gebruiken om livemail op te halen? Sinds te laatste update van livemail / hotmail werkt het niet meer. Ik heb al de laatste extensies opgehaald. Webmail 1.33.xpi en Hotmail 1.29.xpi.

Ik blijf de melding houden "negative vibes from server"

Als er iemand is die dat probleem heeft kunnen oplossen?! Ik hou mij aanbevolen.. ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ik gebruik Hotmail Popper om m'n Hotmail-mail in Thunderbird op te halen en dat werkt nog steeds prima.

The devil is in the details.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb hier ook een nieuwe Live Mail account. En het werkt gewoonweg niet meer, en het gaat ook niet meer werken. Zie b.v. op de Google Group van de Webmail add-on.
Hahn schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:56:
Ik gebruik Hotmail Popper om m'n Hotmail-mail in Thunderbird op te halen en dat werkt nog steeds prima.
Dat zal dan echt nog een oud Hotmail adres betreffen. Ms zet de laatste tijd alle accounts om naar een nieuwe interface.
Noork schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 22:37:
Even voor de duidelijkheid, je gebruikt de eerste nieuwe layout? Dan weten we zeker dat we hetzelfde bedoelen.

Nieuw:
Afbeeldingslocatie: http://xs132.xs.to/xs132/08411/livemail_nieuw420.png.xs.jpg

Oud:
Afbeeldingslocatie: http://xs132.xs.to/xs132/08411/livemail_oud286.png.xs.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Noork op 31-10-2008 13:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:56:
Ok..thanks. Zal ik even proberen.
Noork schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:11:
Ik heb hier ook een nieuwe Live Mail account. En het werkt gewoonweg niet meer, en het gaat ook niet meer werken. Zie b.v. op de Google Group van de Webmail add-on.

[...]

Dat zal dan echt nog een oud Hotmail adres betreffen. Ms zet de laatste tijd alle accounts om naar een nieuwe interface.

[...]
Inderdaad, dit werkt dus ook niet. Denk dat het even wachten wordt op de nieuwe extensies.. :(

Die site had ik ook al gevoinden en daar die laatste extensies vandaan gehaald. Helaas pindakaas..

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 13:24 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Ah, ik gebruik inderdaad nog de oude layout, wist niet dat dat iets uit maakte.

The devil is in the details.

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik heb geen probleem met live-mail en thunderbird, maar wellicht komt dat doordat ik een hotmail.com extensie heb voor mijn email?

Verwijderd

Topicstarter
Mar2zz schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:22:
Ik heb geen probleem met live-mail en thunderbird, maar wellicht komt dat doordat ik een hotmail.com extensie heb voor mijn email?
Het gaat alleen om de live-accounts, die ouwe hotmail accounts werken dus blijkbaar nog.

• Noork
  • Niet online
Sowieso maakt de extensie helemaal niks uit. hotmail.com is hetzelfde als live.com

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Noork
  • Niet online
mmh vage move naar OFF. Thunderbird is welliswaar een mailclient, maar geen onderdeel van een Officesuite.
laat maar

[ Voor 7% gewijzigd door Noork op 31-10-2008 13:56 ]

Pagina: 1