iSync plugin in leopard werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:26

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Sinds kort heb ik een Nokia E66 en wil deze graag syncen met mijn Macs!

Via de Nokia site heb ik netjes de plugin gedownload voor iSync echter het probleem komt als ik deze wil installeren op mijn iMac, dan krijg ik de boodschap:

'U kunt the phone plug-in niet op dit volume installeren. Please upgrade to the latest version of iSync using Software Update'

Nu heb ik al de laatste versie (3.0.2 (574.0)).

Het gekke is dat wanneer ik de plugin op mijn Macbook installeer het geen probleem is! Beide computers draaien op Leopard en alle updates zijn geinstalleerd.

Is er uberhaubt een mogelijkheid een reinstall van alleen iSync te doen?

Anyone?

[ Voor 6% gewijzigd door Maverick2001 op 31-10-2008 12:35 ]

Pura Vida

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kunt iSync van je macbook op je iMac zetten.. kan geen kwaad toch?
Voor zekerheid oude versie op je iMac backuppen..

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat mij meestal helpt in dit soort gevallen (en ook ik heb last gehad van een niet-opstartende iSync en niet-werkende Nokia plugin voor mijn E65) is het installeren van de laatste Combo update voor Mac OS X. Normaal gesproken wordt er een zgn. Delta update geïnstalleerd, waarbij alleen de gewijzigde bestanden worden vervangen. De Combo update vervangt alle bestanden die sinds het uitbrengen van de major versie van OS X (Leopard 10.5.0 dus in jouw geval) zijn gewijzigd (en wellicht meer).

Laatste Combo update dus, downloaden van de Apple website. Daarna opnieuw de Nokia plugin proberen. En vergeet niet een backup te maken van je Address Book en iCal:
  • iCal => File => Backup iCal
  • Address Book => Export => Address Book Archive
Je zult niet de eerste zijn die na een mislukte sync geconfronteerd wordt met een leeg Adresboek en iCal.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-01 16:37
kaassouffle schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:01:
Je kunt iSync van je macbook op je iMac zetten.. kan geen kwaad toch?
Voor zekerheid oude versie op je iMac backuppen..
iSync overzetten zal niets uitmaken omdat Nokia een speciale plugin heeft geschreven welke geïnstalleerd word in de map /Library/PhonePlugins. Je zult dus de plugin moeten kopiëren vanaf jouw MacBook naar jouw iMac.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:26

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Vind het zelf vaag maar het kopiëren van iSync werkt wel. Vond het zelf ook bijna te simpel maar het werkt perfect! Kan nu wel gewoon de plugin van nokia installeren en inmiddels heeft mijn iMac ook via BT contact!

Pura Vida