Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo/@home mail verzenden naar meerdere mensen

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:43
Hallo Tweakers,

Ik heb al een aantal keren gezocht via dit forum en via google, maar ziggo/@home heeft blijkbaar sinds een aantal weken een restrictie aangebracht op het aantal "recipients" van een e-mail bericht.

Toen ik belde met de helpdesk zei men 50, iemand anders wist mij te vertellen 25.

Nu moet ik regelmatig naar meerdere personen (zo'n 75) e-mails versturen ivm vereniging werk.

Ik doe dit altijd keurig in het veld BCC om eventuele e-mail adressen hijackers het niet makkelijk te maken, en nu kan dit dus niet meer.

Heeft iemand een oplossing voor deze ellende :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
In drie batches met een halfuur verschil versturen.

PSN: djmurcielago

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:23

Kettrick

Rantmeister!

Indien je een website hebt voor je vereniging kan je misschien via je hoster een mailing-list aanmaken, dan hoef je hem zelf maar naar één adres te versturen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je het anders niet via Gmail oid doen? Die kan 100 tot 500 adressen per keer doen: http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=22839

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Tot 100 adressen via POP3 gaat inderdaad goed via GMail.

Ik doe dit al een tijdje standaard voor onze vereniging. Heb in Thunderbird de smtp-server van gmail ingesteld en geef als antwoordadres het adres van de vereniging op. Op die manier kan je de beperking van Ziggo perfect omzeilen.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子