Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mistermaxmax
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-02-2021
Goedemorgen.

Veroordeel me niet gelijk. Ma na het doorschieten van alle topics (ja, alle 3 de delen 8)7 ) kom ik er niet achter wat ik fout doe. Mijn MDA Pro ligt al enige tijd in de kast. En mijn intresse werd gewekt om dat ik een Qtek2020 had gezien met WM6.1. Dark Edition. Zelf draai ik nog een oude versie. Ik kreeg zin om deze versie er ook op te zetten maar nu zit ik vast.

Ik heb hem aangesloten op mijn USB en zit in de bootloader (USB op het scherm) wat ik ook doe. Hij wil het bestand niet installeren of zelfs maar een "goed gekeurde" versie ROM van T-Mobile zelf! Zelfs wil hij niet meer opstarten. :|

Ik ga geheid nog meer problemen tegen komen maar hoopte dat iemand me in ieder geval op weg kon helpen om hem de desired WM6.1 DE te geven of zelfs maar weer op te laten starten. Nu is T-Mobile altijd al moeilijk geweest met alles.Maar ik wil toch echt een en ander updaten. Met de ROM uodate krijg ik de melding dat het Device ID niet correspondeert.

Ik weet dat de oplossing ergens moet liggen en denk alsjeblieft niet dat ik zomaar wat vraag ook al weet ik zeker dat dit probleem ergens al een keer aan de orde moet zijn geweest! :*)

Thnx zover!

Burn It - Burn All

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 21:46
edit:
niet goed gelezen, sorry

[ Voor 75% gewijzigd door Kix@$$ op 31-10-2008 09:13 ]