Ik ben een tijdje van plan geweest een externe hdd te kopen, maar ben tot de conslusie gekomen dat waarschijnlijk goedkoper uit ben en meer flexibiliteit heb met een hdd case of docking station, vooral als je esata wil gebruiken. (correct me if i'm wrong). Nou wou ik weten of er ook nadelen aan kleven, ik kan namelijk niet bijster veel erover vinden kwa modellen. Zitten er beperkingen, nadelen aan vast? Krijg je dezelfde snelheid en stabiliteit met deze dingen als hdds in je case? Daarnaast is een voorwaarde voor mij dat er zowel usb als esata op zit want het moet wel flexibel blijven dat als ik hem meeneem ik geen gedonder heb dat je hem ergens anders niet aan kan sluiten wegens geen esata.
Tot zover heb ik de Sharkoon SATA Quickport Pro en de : Trust eSATA II Hard Disk Case 3.5 CA-5100 gevonden. De eerste is meer een docking station, de tweede meer een case, en de trust is alleen 3.5 maar daarentegen staat die wat netter op een bureau omdat ie echt een case is waar bij de sharkoon de hdd gewoon eruit steekt en wat minder netjes eruit ziet maar dan wel weer makkelijk swappen net een ouwe console cartridge idee.
Zijn er mensen met ervaringen met die dingen en mischien betere sugesties, ik hoor het graag.
Bij voorbaat dank, peoples.
Tot zover heb ik de Sharkoon SATA Quickport Pro en de : Trust eSATA II Hard Disk Case 3.5 CA-5100 gevonden. De eerste is meer een docking station, de tweede meer een case, en de trust is alleen 3.5 maar daarentegen staat die wat netter op een bureau omdat ie echt een case is waar bij de sharkoon de hdd gewoon eruit steekt en wat minder netjes eruit ziet maar dan wel weer makkelijk swappen net een ouwe console cartridge idee.
Zijn er mensen met ervaringen met die dingen en mischien betere sugesties, ik hoor het graag.
Bij voorbaat dank, peoples.
[ Voor 14% gewijzigd door Serman op 31-10-2008 02:55 ]