Toon posts:

Klepje scharnier laptopscherm vastzetten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet of dit de beste plek is voor dit probleem, zoniet graag eventjes wijzigen ;)

Bij mijn laptop is het klepje van het scharnier van het scherm afgebroken. 1 van de 4 pinnetjes is eraf:

Afbeeldingslocatie: http://www.maxcim.nl/host/laptop4.jpg

Hoe krijg ik dit weer stevig vast? Ik dacht zelf om een dikke klodder Bizon kit of sterke dubbelzijdige tape op dit punt te zetten en dan de klep er weer op:

Afbeeldingslocatie: http://www.maxcim.nl/host/laptop1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.maxcim.nl/host/laptop2.jpg

Opsturen is voor mij geen optie.
Iemand anders nog ideeen? Beetje hobby'en ben ik niet bang voor ;)

Grtz.,

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 00:31 ]

Verwijderd

probeer eens even contact op te nemen met de fabrikant,het gaat maar om een klepje en mischien zijn ze coulant ;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:13
Ja idd, gewoon even vragen om een nieuw klepje en dan sturen ze hem wellicht op. Wel even de foto's meesturen dan. Ik weet dat ze wel eens een toets voor het toetsenbord hebben opgestuurd per post. In ieder geval is het een foutje in de constructie want dat klepje zit ook bij mij op de F3 een beetje los en ligt er zelfs op een Asus M51Vr van een klasgenoot ook helemaal los.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik zie aan de foto dat het om een HP DVxxxx laptop is. Dus HP kun je vragen en ze helpen vaak goed mee met je problemen :) Zolang het nog niet te oud is.

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
GENETX schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:25:
Ja idd, gewoon even vragen om een nieuw klepje en dan sturen ze hem wellicht op. Wel even de foto's meesturen dan. Ik weet dat ze wel eens een toets voor het toetsenbord hebben opgestuurd per post. In ieder geval is het een foutje in de constructie want dat klepje zit ook bij mij op de F3 een beetje los en ligt er zelfs op een Asus M51Vr van een klasgenoot ook helemaal los.
Yep idd constuctie fout. Dit is mijn 2de laptop binnen 2 maanden waarbij het is afgebroken.

Verwijderd

Topicstarter
MrDummy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:28:
Ik zie aan de foto dat het om een HP DVxxxx laptop is. Dus HP kun je vragen en ze helpen vaak goed mee met je problemen :) Zolang het nog niet te oud is.

Succes.
Nope, Het is een Asus M51SE. 2 maandjes oud. Hiervoor 2 weken een m51VR gehad, waarbij ook het klepje stuk is gegaan.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:57:
[...]
Nope, Het is een Asus M51SE. 2 maandjes oud. Hiervoor 2 weken een m51VR gehad, waarbij ook het klepje stuk is gegaan.
Ik let op zwarte rond scherm, aluminium toetsenbordplaat omheen en karakteristieke rondingen onderaan. Dat is zo .... HP (op TX en DV series). Ik herken bijna gewoon zo omdat mijn HP deze vormen ook heeft. Maar het is toch nog een Asus? Maakt Asus ook zoiets na? :)
Pagina: 1